Από το www.esos.gr
Από το Υπουργείο Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ανακοινώνονται οι μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης έτους 2011. Οι έγκυρες αιτήσεις που υποβλήθηκαν για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση ανήλθαν σε 15.799. Από τις παραπάνω αιτήσεις ικανοποιήθηκαν 1.329 (ποσοστό 8,41%).
Οι μετατιθέμενοι οφείλουν να επικοινωνήσουν με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει η περιοχή μετάθεσής τους, προκειμένου να πληροφορηθούν τα κενά στις σχολικές μονάδες και την προθεσμία υποβολής δήλωσης τοποθέτησης σε αυτές. Οι εν λόγω εκπαιδευτικοί μετά την ανακοίνωση της τοποθέτησής τους παρουσιάζονται για ανάληψη υπηρεσίας στις νέες τους θέσεις με τη λήξη του διδακτικού έτους. Σε αυτούς περιλαμβάνονται και οι εκπαιδευτικοί των οποίων η απόσπαση λήγει στις 31-8-2011, συνεχιζομένης όμως της εν λόγω απόσπασης, μέχρι τη λήξη της. Από τα ανωτέρω εξαιρούνται όσοι από τους μετατιθέμενους εμπλέκονται με οποιοδήποτε τρόπο στη διαδικασία των εξετάσεων, οι οποίοι οφείλουν να παρουσιαστούν εντός εύλογου χρόνου μετά την εκπλήρωση των υποχρεώσεών τους και οπωσδήποτε εντός του μηνός Ιουλίου 2011. Οι Διευθυντές, Υποδιευθυντές σχολικών μονάδων και οι Διευθυντές Διευθύνσεων και Προϊστάμενοι Γραφείων Εκπαίδευσης αναλαμβάνουν υπηρεσία μετά τη λήξη της θητείας τους.
Οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση μετάθεσης και δεν περιλαμβάνονται στις καταστάσεις, δεν μετατίθενται είτε διότι δεν υπήρχαν κενές οργανικές θέσεις, είτε διότι οι μετατιθέμενοι συγκεντρώνουν περισσότερες μονάδες μετάθεσης.
Όλα τα ονόματα εδώ: http://www.minedu.gov.gr/publications/docs2011/metatethentes_ekpaideytikoi_d_e__2011_110512.xls
Πέμπτη 12 Μαΐου 2011
Κυριακή 8 Μαΐου 2011
Κυριακή 1 Μαΐου 2011
Κυκλοφόρησε το βιβλίο Δεν είμαι τέρας, σου λέω!
Δεν είμαι τέρας, σου λέω!
Συγγραφέας: Παναγιώτα Πλησή
Εκδότης: Κέδρος
Έτος έκδοσης: 2011
«Μπορείς, σε παρακαλώ, να κρατήσεις τον Αγάπιο για είκοσι μέρες;» μου είπε ο γείτονάς μου ο Λάζαρος. «Να και οι οδηγίες». Πήρα τις οδηγίες και τις έβαλα στην τσέπη του τζιν μου. «Θέλω οδηγίες για να προσέξω ένα παιδί;» είπα από μέσα μου.
Αυτή είναι η αρχή της ιστορίας ενός ιδιαίτερου παιδιού, του Αγάπιου. Στον Αγάπιο δεν αρέσουν οι εκπλήξεις, η φασαρία. Τον ενοχλούν ορισμένοι ήχοι και μπορεί το ρύζι που του μαγείρεψες να του μυρίζει ψάρι. Μπορεί να αλλάξει θέση γιατί μια αχτίνα του ήλιου πέφτει στα μάτια του. Δεν του αρέσει ο πολύς κόσμος, προτιμά να παίζει μόνος στο δωμάτιό του και θυμώνει συχνά όταν κάτι αλλάξει στο πρόγραμμά του. Δε σε καταλαβαίνει όταν μιλάς με μεταφορές. Ξέρει όλους τους φίλους του μπαμπά του, αλλά αυτός δεν έχει φίλους, μιλάει ασταμάτητα, του αρέσει η τακτοποίηση, γνωρίζει πολλά πράγματα, και κάτι που ίσως οι περισσότεροι δε γνωρίζουν, πως «ο δενδρόβιος μυρμηγκοφάγος ονομάζεται και ταμάντουα η τετραδάχτυλος!».
Ένα βιβλίο που εισάγει τον αναγνώστη στον κόσμο των παιδιών με σύνδρομο Άσπεργκερ.
«Είναι εξαιρετικό βοήθημα για την ευαισθητοποίηση των παιδιών στις ατομικές διαφορές και στη σημασία τους στις διαπροσωπικές σχέσεις».
Βάγια Α. Παπαγεωργίου
Παιδοψυχίατρος
Ειδικός TEACCH-Σύμβουλος Αυτισμού
Συγγραφέας: Παναγιώτα Πλησή
Εκδότης: Κέδρος
Έτος έκδοσης: 2011
«Μπορείς, σε παρακαλώ, να κρατήσεις τον Αγάπιο για είκοσι μέρες;» μου είπε ο γείτονάς μου ο Λάζαρος. «Να και οι οδηγίες». Πήρα τις οδηγίες και τις έβαλα στην τσέπη του τζιν μου. «Θέλω οδηγίες για να προσέξω ένα παιδί;» είπα από μέσα μου.
Αυτή είναι η αρχή της ιστορίας ενός ιδιαίτερου παιδιού, του Αγάπιου. Στον Αγάπιο δεν αρέσουν οι εκπλήξεις, η φασαρία. Τον ενοχλούν ορισμένοι ήχοι και μπορεί το ρύζι που του μαγείρεψες να του μυρίζει ψάρι. Μπορεί να αλλάξει θέση γιατί μια αχτίνα του ήλιου πέφτει στα μάτια του. Δεν του αρέσει ο πολύς κόσμος, προτιμά να παίζει μόνος στο δωμάτιό του και θυμώνει συχνά όταν κάτι αλλάξει στο πρόγραμμά του. Δε σε καταλαβαίνει όταν μιλάς με μεταφορές. Ξέρει όλους τους φίλους του μπαμπά του, αλλά αυτός δεν έχει φίλους, μιλάει ασταμάτητα, του αρέσει η τακτοποίηση, γνωρίζει πολλά πράγματα, και κάτι που ίσως οι περισσότεροι δε γνωρίζουν, πως «ο δενδρόβιος μυρμηγκοφάγος ονομάζεται και ταμάντουα η τετραδάχτυλος!».
Ένα βιβλίο που εισάγει τον αναγνώστη στον κόσμο των παιδιών με σύνδρομο Άσπεργκερ.
«Είναι εξαιρετικό βοήθημα για την ευαισθητοποίηση των παιδιών στις ατομικές διαφορές και στη σημασία τους στις διαπροσωπικές σχέσεις».
Βάγια Α. Παπαγεωργίου
Παιδοψυχίατρος
Ειδικός TEACCH-Σύμβουλος Αυτισμού
Σάββατο 23 Απριλίου 2011
Δυσκολεύοντας τη ζωή των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες...
Από την ηλεκτρονική σελίδα του κυρίου Σκορδίλη
http://www.truerespect.com.cy/index.php?option=com_content&view=article&id=311:2011-04-22-21-05-20&catid=36:2010-06-07-19-50-30&Itemid=61
Οι άνθρωποι με αναπηρία στην Ελλάδα παρεμποδίζονται στην άσκηση θεμελιωδών κοινωνικών δικαιωμάτων. Η έλλειψη βασικών υπηρεσιών και υποδομών, είναι αποκλειστικά υπαίτια για την υψηλότατη εκπαιδευτική διαρροή, τα συντριπτικά ποσοστά αποκλεισμού από την αγορά εργασίας κ.ο.κ. Πλέον ελέω οικονομικής κρίσης ή με πρόσχημα την οικονομική κρίση (διαλέγετε και παίρνετε), η “ευαισθητοποιημένη” στην θεωρία εξουσία δεν τηρεί καν τα προσχήματα. Ενα τρανό παράδειγμα απροσχημάτιστης παρεμπόδισης και μετωπικού αποκλεισμού, είναι η φετινή εγκύκλιος που ρυθμίζει τα των πανελλαδικών εξετάσεων για τους υποψηφίους με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Σε πολύ απλά λόγια, η περί ης ο λόγος εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας που ορίζει τα των επικείμενων πανελλαδικών εξετάσεων, εξαναγκάζει εκατοντάδες οικογένειες μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από κάθε περιοχή της χώρας, να καταξοδευτούν προκειμένου τα παιδιά τους να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Με μαθηματική ακρίβεια πολλοί από αυτούς δεν θα λάβουν μέρος στις εξετάσεις, ενώ κάποιοι άλλοι θα επιτύχουν πολύ χαμηλότερη των δυνατοτήτων τους επίδοση εξαιτίας της ταλαιπωρίας στην οποία θα υποβληθούν.
Σύμφωνα λοιπόν με την συγκεκριμένη εγκύκλιο (κοινοποιήθηκε στις 15 Απριλίου), για λόγους οικονομικούς ορίζονται μόνο τρία (!) εξεταστικά κέντρα φέτος για τους με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητές, σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας μαθητής με αναπηρία π.χ. από την Κρήτη που θέλει να διεκδικήσει το δικαίωμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οφείλει να επιβαρύνει τον οικογενειακό κορβανά με μιά πολυήμερη εκτός προγράμματος εκδρομή στην Αθήνα ή τον Πειραιά. Συνυπολογιζομένου δε ότι η “μάχη των εξετάσεων” απαιτεί εξ’ ορισμού την ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση που μόνο τα οικεία περιβάλλοντα προσφέρουν, η οικονομική αφαίμαξη συνδυάζεται άμεσα με τον περιορισμό των πιθανοτήτων επιτυχίας! Ωραίος και δίκαιος συνδυασμός, απάντηση σε όποιους αναρωτιούνται για τα χαμηλά ποσοστά συμμετοχής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Παράλληλα, σαφέστατη απάντηση του πως το ελληνικό υπουργείο παιδείας αντιλαμβάνεται την ισότητα δικαιωμάτων για τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητές. Οχι μόνο δεν τους παρέχει εφόδια κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής ζωής, αλλά επικουρικά “φροντίζει” να δυσκολεύει όσο περισσότερο μπορεί και την συμμετοχή τους στις ανταγωνιστικές του εκπαιδευτικού συστήματος διαδικασίες (αλλιώς, εξετάσεις). Κάθε πέρυσι και καλύτερα ...
Ο ακριβής αριθμός των πληττόμενων μαθητών και οικογενειών δεν είναι γνωστός, μιά τάξη μεγέθους μπορούμε να υποθέσουμε από τα στοιχεία της Κρήτης που έχει συλλέξει ο βουλευτής (ΣΥΡΙΖΑ) Μιχάλης Κριτσωτάκης που με τον συνάδελφό του Τάσο Κουράκη κατέθεσαν στις 20 Απριλίου σχετική ερώτηση στην υπουργό παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. Μόνο από την Κρήτη, λοιπόν, 166 μαθητές (58 από Ηράκλειο, 52 από Χανιά, 30 από Ρέθυμνο και 26 από Λασίθι), υποχρεώνονται να ταξιδέψουν σε Αθήνα και Πειραιά, μαζί με τους συνοδούς τους. Αν το ρολόι γύρναγε ένα χρόνο πίσω (στο 2010) όλοι τους θα εξετάζονταν στο 2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου. Δυστυχώς στις μέρες μας ο χρόνος γυρνάει αντίστροφα με πολύ ταχύτερους ρυθμούς, κάθε χρόνος που περνά δείχνει κάμποσες δεκαετίες πίσω.
“Προτίθεστε να καλύψετε τουλάχιστον το οικονομικό κόστος;” : Το συγκεκριμένο ερώτημα που απηύθυναν στο υπουργείο παιδείας οι δύο βουλευτές είναι ρητορικό, μιάς και το κόστος οικονομικής επιβάρυνσης των οικογενειών είναι πολλαπλάσιο του κέρδους που προέκυψε από τον περιορισμό σε τρία των εξεταστικών κέντρων. Πρακτικά, οι γονείς των παιδιών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καλούνται να πληρώσουν στο πολλαπλάσιο την εξοικονόμηση κόστους που (φέρονται να) επιδιώκουν οι κυβερνώντες. Οπως και νάχει στις εποχές μας ακόμα και τα ρητορικά ερωτήματα χρήσιμο είναι να τίθονται εκθέτοντας τους αποδέκτες τους...
http://www.truerespect.com.cy/index.php?option=com_content&view=article&id=311:2011-04-22-21-05-20&catid=36:2010-06-07-19-50-30&Itemid=61
Οι άνθρωποι με αναπηρία στην Ελλάδα παρεμποδίζονται στην άσκηση θεμελιωδών κοινωνικών δικαιωμάτων. Η έλλειψη βασικών υπηρεσιών και υποδομών, είναι αποκλειστικά υπαίτια για την υψηλότατη εκπαιδευτική διαρροή, τα συντριπτικά ποσοστά αποκλεισμού από την αγορά εργασίας κ.ο.κ. Πλέον ελέω οικονομικής κρίσης ή με πρόσχημα την οικονομική κρίση (διαλέγετε και παίρνετε), η “ευαισθητοποιημένη” στην θεωρία εξουσία δεν τηρεί καν τα προσχήματα. Ενα τρανό παράδειγμα απροσχημάτιστης παρεμπόδισης και μετωπικού αποκλεισμού, είναι η φετινή εγκύκλιος που ρυθμίζει τα των πανελλαδικών εξετάσεων για τους υποψηφίους με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Σε πολύ απλά λόγια, η περί ης ο λόγος εγκύκλιος του υπουργείου παιδείας που ορίζει τα των επικείμενων πανελλαδικών εξετάσεων, εξαναγκάζει εκατοντάδες οικογένειες μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες από κάθε περιοχή της χώρας, να καταξοδευτούν προκειμένου τα παιδιά τους να λάβουν μέρος στις πανελλαδικές εξετάσεις. Με μαθηματική ακρίβεια πολλοί από αυτούς δεν θα λάβουν μέρος στις εξετάσεις, ενώ κάποιοι άλλοι θα επιτύχουν πολύ χαμηλότερη των δυνατοτήτων τους επίδοση εξαιτίας της ταλαιπωρίας στην οποία θα υποβληθούν.
Σύμφωνα λοιπόν με την συγκεκριμένη εγκύκλιο (κοινοποιήθηκε στις 15 Απριλίου), για λόγους οικονομικούς ορίζονται μόνο τρία (!) εξεταστικά κέντρα φέτος για τους με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητές, σε Αθήνα, Πειραιά και Θεσσαλονίκη. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας μαθητής με αναπηρία π.χ. από την Κρήτη που θέλει να διεκδικήσει το δικαίωμα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, οφείλει να επιβαρύνει τον οικογενειακό κορβανά με μιά πολυήμερη εκτός προγράμματος εκδρομή στην Αθήνα ή τον Πειραιά. Συνυπολογιζομένου δε ότι η “μάχη των εξετάσεων” απαιτεί εξ’ ορισμού την ηρεμία και αυτοσυγκέντρωση που μόνο τα οικεία περιβάλλοντα προσφέρουν, η οικονομική αφαίμαξη συνδυάζεται άμεσα με τον περιορισμό των πιθανοτήτων επιτυχίας! Ωραίος και δίκαιος συνδυασμός, απάντηση σε όποιους αναρωτιούνται για τα χαμηλά ποσοστά συμμετοχής στη τριτοβάθμια εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Παράλληλα, σαφέστατη απάντηση του πως το ελληνικό υπουργείο παιδείας αντιλαμβάνεται την ισότητα δικαιωμάτων για τους με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μαθητές. Οχι μόνο δεν τους παρέχει εφόδια κατά την διάρκεια της εκπαιδευτικής ζωής, αλλά επικουρικά “φροντίζει” να δυσκολεύει όσο περισσότερο μπορεί και την συμμετοχή τους στις ανταγωνιστικές του εκπαιδευτικού συστήματος διαδικασίες (αλλιώς, εξετάσεις). Κάθε πέρυσι και καλύτερα ...
Ο ακριβής αριθμός των πληττόμενων μαθητών και οικογενειών δεν είναι γνωστός, μιά τάξη μεγέθους μπορούμε να υποθέσουμε από τα στοιχεία της Κρήτης που έχει συλλέξει ο βουλευτής (ΣΥΡΙΖΑ) Μιχάλης Κριτσωτάκης που με τον συνάδελφό του Τάσο Κουράκη κατέθεσαν στις 20 Απριλίου σχετική ερώτηση στην υπουργό παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου. Μόνο από την Κρήτη, λοιπόν, 166 μαθητές (58 από Ηράκλειο, 52 από Χανιά, 30 από Ρέθυμνο και 26 από Λασίθι), υποχρεώνονται να ταξιδέψουν σε Αθήνα και Πειραιά, μαζί με τους συνοδούς τους. Αν το ρολόι γύρναγε ένα χρόνο πίσω (στο 2010) όλοι τους θα εξετάζονταν στο 2ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου. Δυστυχώς στις μέρες μας ο χρόνος γυρνάει αντίστροφα με πολύ ταχύτερους ρυθμούς, κάθε χρόνος που περνά δείχνει κάμποσες δεκαετίες πίσω.
“Προτίθεστε να καλύψετε τουλάχιστον το οικονομικό κόστος;” : Το συγκεκριμένο ερώτημα που απηύθυναν στο υπουργείο παιδείας οι δύο βουλευτές είναι ρητορικό, μιάς και το κόστος οικονομικής επιβάρυνσης των οικογενειών είναι πολλαπλάσιο του κέρδους που προέκυψε από τον περιορισμό σε τρία των εξεταστικών κέντρων. Πρακτικά, οι γονείς των παιδιών με αναπηρία και/ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καλούνται να πληρώσουν στο πολλαπλάσιο την εξοικονόμηση κόστους που (φέρονται να) επιδιώκουν οι κυβερνώντες. Οπως και νάχει στις εποχές μας ακόμα και τα ρητορικά ερωτήματα χρήσιμο είναι να τίθονται εκθέτοντας τους αποδέκτες τους...
Παρασκευή 22 Απριλίου 2011
Ανακαθορισμός αριθμού εκπαιδευτικών ειδικών κατηγοριών για διορισμό στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Από το www.esos.gr
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12498:anakathorismos-arithmou-ekpaideitikon-gia-diorismo-stin-protobathmia-kai-deiterobathmia-ekpaideisi&Itemid=1796#itemCommentsAnchor
Το υπ. Παιδείας ύστερα από το γεγονός ότι δύο (2) θέσεις δεν καλύφθηκαν επειδή δεν βρέθηκαν υποψήφιοι με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υπήρξαν επιπλέον πέντε (5) υποψήφιοι οι οποίοι δεν προσκόμισαν το απαραίτητο πιστοποιητικό από υγειονομική επιτροπή του ΙΚΑ μέσα στις προθεσμίες που όριζε η σχετική εγκύκλιος όχι λόγω δικής τους υπαιτιότητας, αποφάσισε τον ανακαθορισμό κατά κλάδο και ειδικότητα τον αριθμό των εκπαιδευτικών, που διορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ. 10 περ. α΄, β΄ και γ΄ του Ν.3848/2010 στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε κενές οργανικές θέσεις, σχολικού έτους2010−2011.
http://www.esos.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=12498:anakathorismos-arithmou-ekpaideitikon-gia-diorismo-stin-protobathmia-kai-deiterobathmia-ekpaideisi&Itemid=1796#itemCommentsAnchor
Το υπ. Παιδείας ύστερα από το γεγονός ότι δύο (2) θέσεις δεν καλύφθηκαν επειδή δεν βρέθηκαν υποψήφιοι με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και υπήρξαν επιπλέον πέντε (5) υποψήφιοι οι οποίοι δεν προσκόμισαν το απαραίτητο πιστοποιητικό από υγειονομική επιτροπή του ΙΚΑ μέσα στις προθεσμίες που όριζε η σχετική εγκύκλιος όχι λόγω δικής τους υπαιτιότητας, αποφάσισε τον ανακαθορισμό κατά κλάδο και ειδικότητα τον αριθμό των εκπαιδευτικών, που διορίζονται σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 9 παρ. 10 περ. α΄, β΄ και γ΄ του Ν.3848/2010 στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση σε κενές οργανικές θέσεις, σχολικού έτους2010−2011.

Στις 29-4-2011 συνεδριάζει το ΚΥΣΠΕ για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών Π.Ε.
Από την σελίδα του Αιρετού ΚΥΣΠΕ Μράτη Δημητρίου
http://www.mpratis.gr/index.php/2010-09-03-17-59-29/273--29-4-2011-2011-12-
Αθήνα, 20 Απρίλη 2011
Την Παρασκευή 29-4-2011 , θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ
για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Π.Ε.
Σχετικά με τις προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
για το σχ. έτος 2011-12.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Ολοκληρώνεται η καταγραφή και η καταχώριση των κενών απ’ όλες τις Διευθύνσεις της χώρας και την Παρασκευή 29-4-2011, θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ για να πραγματοποιήσει τις μεταθέσεις της φετινής χρονιάς. Ο αριθμός των μεταθέσεων αναμένεται να είναι χαμηλότερος από την περσινή χρονιά.
Σε ό,τι αφορά στις προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το 2011-12, σας ενημερώνω για τα εξής:
• Το ΥΠΔΒΜΘ έχει εκδώσει από τις 18/4/2011 εγκύκλιο για την καταχώριση των στοιχείων της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών του διδακτικού έτους 2010-11.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η καταχώριση αυτής της προϋπηρεσίας ( διδακτικό έτος 2010-11 ) δεν υπολογίζεται για τη σύνταξη των πινάκων από τους οποίους θα γίνουν οι προσλήψεις για το σχολικό έτος 2011-12 , αφού σύμφωνα με το Ν.3848/2010 οι πίνακες έκλεισαν στις 30/6/2010. Οι πίνακες δηλ. της φετινής χρονιάς θα γίνουν με βάση την περσινή προϋπηρεσία. Η καταχώριση της προϋπηρεσίας μετά την 1/9/2010 αφορά στο μέλλον, όταν θα ζητηθεί η προϋπηρεσία του κάθε εκπαιδευτικού εφόσον έχει επιτύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
• Σε ό,τι αφορά στους δασκάλους (ΠΕ70) οι μόνιμοι διορισμοί θα γίνουν φέτος κατά 100% σχεδόν από τον ενιαίο πίνακα, αφού δεν υπάρχουν, παρά ελάχιστοι, επιτυχόντες του προηγούμενου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, αδιόριστοι . Για τις άλλες κατηγορίες ισχύει το 60% ΑΣΕΠ – 40% Ενιαίος Πίνακας.
• Για τον αριθμό των προσλήψεων (μόνιμων και αναπληρωτών) τίποτε δεν έχει καθορισθεί ακόμη. Αυτό αναμένεται να γίνει μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων και προς το τέλος Ιουνίου 2011 και θα εξαρτηθεί τόσο από τα κενά που υπάρχουν αλλά, κυρίως, από τις πιστώσεις που θα εγκρίνει το Υπ. Οικονομικών.
Δημήτρης Μπράτης
http://www.mpratis.gr/index.php/2010-09-03-17-59-29/273--29-4-2011-2011-12-
Αθήνα, 20 Απρίλη 2011
Την Παρασκευή 29-4-2011 , θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ
για την πραγματοποίηση των μεταθέσεων των εκπαιδευτικών Π.Ε.
Σχετικά με τις προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών
για το σχ. έτος 2011-12.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Ολοκληρώνεται η καταγραφή και η καταχώριση των κενών απ’ όλες τις Διευθύνσεις της χώρας και την Παρασκευή 29-4-2011, θα συνεδριάσει το ΚΥΣΠΕ για να πραγματοποιήσει τις μεταθέσεις της φετινής χρονιάς. Ο αριθμός των μεταθέσεων αναμένεται να είναι χαμηλότερος από την περσινή χρονιά.
Σε ό,τι αφορά στις προσλήψεις μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το 2011-12, σας ενημερώνω για τα εξής:
• Το ΥΠΔΒΜΘ έχει εκδώσει από τις 18/4/2011 εγκύκλιο για την καταχώριση των στοιχείων της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών του διδακτικού έτους 2010-11.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η καταχώριση αυτής της προϋπηρεσίας ( διδακτικό έτος 2010-11 ) δεν υπολογίζεται για τη σύνταξη των πινάκων από τους οποίους θα γίνουν οι προσλήψεις για το σχολικό έτος 2011-12 , αφού σύμφωνα με το Ν.3848/2010 οι πίνακες έκλεισαν στις 30/6/2010. Οι πίνακες δηλ. της φετινής χρονιάς θα γίνουν με βάση την περσινή προϋπηρεσία. Η καταχώριση της προϋπηρεσίας μετά την 1/9/2010 αφορά στο μέλλον, όταν θα ζητηθεί η προϋπηρεσία του κάθε εκπαιδευτικού εφόσον έχει επιτύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ.
• Σε ό,τι αφορά στους δασκάλους (ΠΕ70) οι μόνιμοι διορισμοί θα γίνουν φέτος κατά 100% σχεδόν από τον ενιαίο πίνακα, αφού δεν υπάρχουν, παρά ελάχιστοι, επιτυχόντες του προηγούμενου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, αδιόριστοι . Για τις άλλες κατηγορίες ισχύει το 60% ΑΣΕΠ – 40% Ενιαίος Πίνακας.
• Για τον αριθμό των προσλήψεων (μόνιμων και αναπληρωτών) τίποτε δεν έχει καθορισθεί ακόμη. Αυτό αναμένεται να γίνει μετά την ανακοίνωση των μεταθέσεων και προς το τέλος Ιουνίου 2011 και θα εξαρτηθεί τόσο από τα κενά που υπάρχουν αλλά, κυρίως, από τις πιστώσεις που θα εγκρίνει το Υπ. Οικονομικών.
Δημήτρης Μπράτης
Τετάρτη 20 Απριλίου 2011
Πέμπτη 14 Απριλίου 2011
Σχετικά με τον αριθμό των αιτήσεων μετάθεσης στην Π.Ε., αναλυτικά ανά κλάδο και είδος αίτησης - Οι βάσεις της περσινής χρονιάς, του αιρετού Δ. Μπράτη
Από το www.alfavita.gr
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=29470
Αρθρογράφος: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΡΑΤΗΣ
14/04/2011 - 12:04
Αθήνα 14-04-2011
Σχετικά με τον αριθμό των αιτήσεων μετάθεσης στην Π.Ε. , αναλυτικά ανά κλάδο και είδος αίτησης.
Οι βάσεις της περσινής χρονιάς.
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Σας κοινοποιώ τους αριθμούς των αιτήσεων μετάθεσης, αναλυτικά ανά κλάδο (Αγγλικής Φιλολογίας, Δάσκαλων , Μουσικής, Νηπιαγωγών, Φυσικής Αγωγής ) και είδος αίτησης (Γενικές μεταθέσεις , πειραματικά , διαπολιτισμικά , ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ ), καθώς και τις βάσεις των μεταθέσεων της περσινής χρονιάς , επισημαίνοντας πως δύσκολα μπορεί να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για το πώς θα διαμορφωθούν οι φετινές βάσεις (ακόμη δεν έχουν γνωστοποιηθεί τα κενά της κάθε περιοχής).
Αναλυτικά:
ΚΛΑΔΟΣ
ΕΙΔΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
655
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
16
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
9
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
5536
ΚΕΔΔΥ
296
ΣΜΕΑΕ
9
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
146
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
99
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
179
ΚΕΔΔΥ
2
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
4
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
2
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
2302
ΚΕΔΔΥ
102
ΣΜΕΑΕ
3
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
17
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
900
ΚΕΔΔΥ
32
ΣΜΕΑΕ
2
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
13
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
10
ΕΙΔΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
ΣΥΝΟΛΟ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
9572
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
196
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
120
ΣΜΕΑΕ
14
ΚΕΔΔΥ
432
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=29470
Αρθρογράφος: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΠΡΑΤΗΣ
14/04/2011 - 12:04
Αθήνα 14-04-2011
Σχετικά με τον αριθμό των αιτήσεων μετάθεσης στην Π.Ε. , αναλυτικά ανά κλάδο και είδος αίτησης.
Οι βάσεις της περσινής χρονιάς.
Συναδέλφισσες , συνάδελφοι
Σας κοινοποιώ τους αριθμούς των αιτήσεων μετάθεσης, αναλυτικά ανά κλάδο (Αγγλικής Φιλολογίας, Δάσκαλων , Μουσικής, Νηπιαγωγών, Φυσικής Αγωγής ) και είδος αίτησης (Γενικές μεταθέσεις , πειραματικά , διαπολιτισμικά , ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ ), καθώς και τις βάσεις των μεταθέσεων της περσινής χρονιάς , επισημαίνοντας πως δύσκολα μπορεί να βγουν ασφαλή συμπεράσματα για το πώς θα διαμορφωθούν οι φετινές βάσεις (ακόμη δεν έχουν γνωστοποιηθεί τα κενά της κάθε περιοχής).
Αναλυτικά:
ΚΛΑΔΟΣ
ΕΙΔΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
ΠΛΗΘΟΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ
ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
655
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
16
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
9
ΔΑΣΚΑΛΟΙ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
5536
ΚΕΔΔΥ
296
ΣΜΕΑΕ
9
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
146
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
99
ΜΟΥΣΙΚΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
179
ΚΕΔΔΥ
2
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
4
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
2
ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
2302
ΚΕΔΔΥ
102
ΣΜΕΑΕ
3
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
17
ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
900
ΚΕΔΔΥ
32
ΣΜΕΑΕ
2
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
13
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
10
ΕΙΔΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ
ΣΥΝΟΛΟ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
9572
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ
196
ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ
120
ΣΜΕΑΕ
14
ΚΕΔΔΥ
432
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)