Σάββατο 2 Μαΐου 2009

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΠΘ 3/12/2008



ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Πληροφορίες:
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος
3-12-2008
66100 Δράμα
6977874009
Email επικοινωνίας
goneispma@gmail.com

ΠΡΟΣ: Υπουργό κ. Ευ. Στυλιανίδη
ΚΟΙΝ: Υφυπουργό κ. Α. Λυκουρέντζος
ΥΠΕΠΘ Τμήμα Α (Διορισμών)
Βουλευτή κ. Μ. Καρχιμάκη
Βουλευτή κ. Ν. Αλευρά





ΘΕΜΑ: Ευνοϊκή ρύθμιση για το διορισμό εκπαιδευτικών – γονέων ανάπηρων παιδιών.

ΣΧΕΤ : 1) 136285/ΙΗ/10-11-2008 Τμήμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου/ΥΠΕΠΘ
2) 140821/ΙΗ/10-11-2008 Τμήμα Κοινοβουλευτικού Ελέγχου/ΥΠΕΠΘ
3) 144712/Δ2/10-11-2008 Γεν. Δ/νση Α/θμιας & Β/θμιας Εκπ/σης /Δ/νση Προσωπικού / Τμήμα Διορισμών.


Κύριε Βουλευτά, καταρχήν θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε που σας έχουμε στο πλευρό μας σε αυτό το δίκαιο αίτημα μας.
Διαβάζοντας την ερώτηση που καταθέσατε προς τον υπουργό παιδείας περιμέναμε να δούμε και συγκεκριμένες απαντήσεις.
Αντί αυτού είδαμε μια τυποποιημένη απάντηση η οποία δεν απαντά στα ερωτήματα σας αλλά μας δημιουργεί έκπληξη και απορία
Παραθέτουμε μερικά αποσπάσματα από την απάντηση.
….. στον αριθμό των τέκνων που απαιτείται για την ένταξη υποψηφίων εκπαιδευτικών στις ειδικές κατηγορίες των πολυτέκνων και των τριτέκνων συνυπολογίζονται και αυτά με οποιαδήποτε αναπηρία σε ποσοστό εξήντα επτά τοις εκατό {67%) και άνω ισοβίως, ανεξαρτήτως ηλικίας των παιδιών αυτών, προκειμένου να απολαμβάνουν των πλεονεκτημάτων που πρόβλεπε/ η σχετική νομοθεσία για τους διορισμούς αναπληρωτών και μονίμων εκπαιδευτικών (Άρθρο 6 παο. 16β του Ν. 3027/2002, Άρθρο 16. παρ.2 του Ν. 3149/2003, Άρθρο 6 Ν. 3255/2004 & Άρθρο 2 Ν.3454/2006).

Είναι δυνατόν το τμήμα διορισμών να ερμηνεύει λανθασμένα το παραπάνω άρθρο που αφορά τρίτεκνους και πολύτεκνους και να το χρεώνει σε μας;
Σας ευχαριστούμε που προσμετράτε και το ανάπηρο παιδί μας στο συνολικό αριθμό των παιδιών μας.


…….. για το διορισμό αναπληρωτών καθηγητών που είναι γονείς παιδιών με αναπηρία εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω σε ΣΜΕΑΕ (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (πρώην ΣΜΕΑ)) προβλέπονται από το νέο Νόμο για την Ειδική Αγωγή (Α 21 παρ.1 στ' και Α 22 παρ.1 α' του Ν. 3699 ((Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες)), ΦΕΚ 199/2-10-2008).
…….. ο νέος αυτός νόμος συμβάλλει ουσιαστικά στο διορισμό σε δημόσια σχολεία μονίμων εκπαιδευτικών γονέων τέκνων με σοβαρή αναπηρία.

Απαντήστε μας σας παρακαλώ τι το ευνοϊκό κρύβει η θέση 488 στον πίνακα ΠΕ11 των ΣΜΕΑΕ (Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (πρώην ΣΜΕΑ)) για την σχολική χρονιά 2008-2009. Όταν έγιναν συνολικά 15 προσλήψεις εκπαιδευτικών ΠΕ11 από το συγκεκριμένο πίνακα, από τις οποίες 3 ήταν τριτέκνων εκπαιδευτικών και καμιά γονιού παιδιών με αναπηρία. O νέος νόμος για την ειδική αγωγή όπως και ο προηγούμενος, δίνει απλά στους γονείς παιδιών με αναπηρία τη δυνατότητα να συμπεριληφθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής, χωρίς όμως να τους δίνει κανένα ιδιαίτερο προβάδισμα ή κάποια ποσόστωση στις προσλήψεις.

Θέλαμε ακόμη να ρωτήσουμε τα παρακάτω.

1) Σύμφωνα με το Π. Δ. 50/1996 Άρθρο 13 παρ. 1 α΄ (ειδικές κατηγορίες μεταθέσεις) οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί, γονείς παιδιών με αναπηρία, προηγούνται των πολυτέκνων στις μεταθέσεις, ενώ προβλέπεται και μείωση του ωραρίου κατά μία ώρα την ημέρα. Ένα μέτρο το οποίο επικροτούμε.
Οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί είναι ευαίσθητη κοινωνική ομάδα ενώ οι αδιόριστοι είναι κοινωνική ομάδα χωρίς προβλήματα;
2) Ο Νόμος 2643/98 αναφέρεται και στην κατηγορία των γονέων παιδιών με αναπηρία μεταξύ των άλλων ομάδων προσώπων ειδικών κατηγοριών.
Θα θέλαμε να μας εξηγήσετε γιατί δεν εφαρμόζετε από το ΥΠΕΠΘ ο παραπάνω νόμος και με ποια κριτήρια το Υπουργείο φέρεται ευεργετικά σε ορισμένες ομάδες, ενώ άλλες τις αγνοεί.

Το πρόβλημα μας είναι να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας με αξιοπρέπεια, είναι θέμα επιβίωσης.
Δε ζητάμε την ελεημοσύνη σας, ούτε θέλουμε να προκαλέσουμε οίκτο, ζητάμε το αυτονόητο αυτό που κάθε πολιτεία με ευαισθησία και κατανόηση θα είχε πράξει από μόνη της.

Ζητούμε να προτάσσονται και να διορίζονται κατά προτεραιότητα όλοι οι γονείς παιδιών με αναπηρία άνω του 67%.

Κλείνοντας κύριε Βουλευτά αφού σας ευχαριστήσουμε για μία ακόμη φορά θα θέλαμε να σας έχουμε και στη συνέχεια στο πλευρό μας μέχρι να ικανοποιηθεί το δίκαιο αίτημα μας.

Με εκτίμηση

Οι γονείς

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΠΘ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΑΣ 10/11/2008


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΜΑΣ 18/10/2008

Στις 18 Οκτωβρίου 2008 στείλαμε και στους 300 Βουλευτές μας το κείμενο που ακολουθεί με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ζητώντας τους να παρέμβουν ώστε να επιλυθεί με το καλύτερο τρόπο το θέμα μας. Ορισμένοι Βουλευτές ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα μας κάνοντας ερωτήσεις προς την ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. Ορισμένες από αυτές τις ερωτήσεις μπορείτε να τις δείτε στην αριστερή πλευρά του ιστολογίου μας στην ενότητα << Μας ….αφορά…>>
Με την ευκαιρία αυτή να ευχαριστήσουμε και δημόσια όλους τους Βουλευτές από όλα τα κόμματα για τις ερωτήσεις που έκαναν για μας.
Οι απαντήσεις του Υπουργείου ήταν πάντα οι ίδιες σε όλες τις ερωτήσεις που είχαν γίνει και δεν απαντούσαν στα ερωτήματα, αλλά ήταν γενικές, αόριστες και πολλές φορές εκτός θέματος.
Το κείμενο που στάλθηκε στους Βουλευτές ήταν το παρακάτω:

ΠΡΟΣ:

ΘΕΜΑ: Πρόταση που αφορά αδιόριστους εκπαιδευτικούς γονείς παιδιών με αναπηρία.



Σας γνωρίζουμε ότι μέχρι τώρα κανένα μέτρο για την ενίσχυση της οικογένειας ( όσο αφορά την εργασία) δεν μας έχει βοηθήσει άμεσα ή έμμεσα.
Δεν προτασσόμαστε στους διορισμούς π.χ. όπως οι πολύτεκνοι με 4 τέκνα αν και νομίζουμε ότι το να μεγαλώνεις ένα παιδί με αναπηρία σήμερα ίσως να είναι και δυσκολότερο από τέσσερα υγιή παιδιά που κάποτε θα απογαλακτιστούν και θα κάνουν την δική τους ζωή.
Ζητούμε λοιπόν εδώ τον άμεσο διορισμό μας όπως οι πολύτεκνοι γονείς (πολύ δε περισσότερο αν υπάρχουν και άλλα παιδιά στην οικογένεια ).
Εδώ η ευαισθησία της πολιτείας μπορεί να φανεί βάζοντας μας τελικά τουλάχιστον σαν ποσοστό π.χ. 10% σε κάθε χρονιά διορισμών με βάση την παλαιότητα του πτυχίου. Παράγραφος όπως το 20% για τους τρίτεκνους αναπληρωτές ή για τους αναπληρωτές στα ειδικά σχολεία , όπου δικαιούμαστε να κάνουμε αίτηση αλλά ποτέ τα ποσοστά προσλήψεων δεν είναι τέτοια ώστε να δουλέψουμε.
Προϋπηρεσία και μεταπτυχιακοί τίτλοι για εμάς είναι δύσκολοι έως αδύνατοι κυρίως η προϋπηρεσία γιατί δεν μπορούμε να ξενιτευτούμε για ένα ή δυο χρόνια και να μεγαλώσουμε τα παιδιά μας σε περιοχές όπου τα ΑΜΕΑ δεν έχουν καμία ευκολία.
Τα θέματα αυτά θα πρέπει να αφορούν αδιόριστους εκπαιδευτικούς , γονείς παιδιών με μόνιμες αναπηρίες.
Η σοβαρότητα της πάθησης θα πρέπει να πιστοποιείται με τις γνωματεύσεις των γιατρών δημοσίων νοσοκομείων που παρακολουθούν το παιδί καθώς και από τις γνωματεύσεις πρωτοβάθμιας υγειονομικής επιτροπής.
Δεν είμαστε πολλοί ώστε να υπάρχει από μέρους μας πολιτική πίεση. Είμαστε λίγοι και ζητάμε βοήθεια προσβλέποντας στην κοινωνική ευαισθησία της πολιτείας.
Υποσχέσεις από επιμέρους πολιτικούς και λόγους ακόμα και μέσα στη βουλή π.χ. της κυρίας Μπερνιδάκη έχουμε ακούσει . Εμείς όμως θέλουμε κάτι χειροπιαστό που να γίνει άμεσα. Είμαστε ανοικτοί και επιθυμούμε μια συνάντηση μαζί σας για να σας εξηγήσουμε από κοντά και με κάθε λεπτομέρεια για ποιους λόγους δεν έχουμε κανένα πλεονέκτημα σε κάθε περίπτωση.

Περιμένουμε την απάντηση σας καθώς και την συνεννόηση για ορισμό συνάντησης για περισσότερες διευκρινήσεις αν αυτό κρίνεται αναγκαίο.



Με εκτίμηση
Οι γονείς

ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 15/1/2009

ΑΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
661 00 ΔΡΑΜΑ
Πληροφορίες :
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος (6977874009)
Πρασιάδου Σταυρούλα (6939353351)
Μουμούρη Αθανασία (6974271978)

Δράμα 15 Ιανουαρίου 2009

Προς Υπουργό Παιδείας κ. Σπηλιωτόπουλο Άρη

Κύριε Υπουργέ,
Με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων σας, θα θέλαμε να σας συγχαρούμε και να ευχηθούμε καλή επιτυχία στο δύσκολο πραγματικά έργο σας.
Είμαστε μια μικρή κοινωνική ομάδα ανθρώπων στην οποία το κράτος και πιο συγκεκριμένα το υπουργείο που σήμερα αναλάβατε να διοικήσετε, δεν έχει δείξει καμιά ουσιαστική μέριμνα για εμάς.
Σας στέλνουμε ένα κείμενο με τις απόψεις μας, καθώς και μια αίτηση για να μας δεχτείτε, ώστε από κοντά να σας εκφράσουμε τις απόψεις μας.

ΥΠΟΜΝΗΜΑ

Ένα ευνομούμενο κράτος έχει χρέος να λαμβάνει τα κατάλληλα μέτρα για την προστασία των ιδιαίτερα ευπαθών ομάδων, όπως είναι τα άτομα με αναπηρία, έτσι ώστε να εξασφαλίζονται όλοι οι απαραίτητοι όροι και προϋποθέσεις μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης των ατόμων αυτών.
Μάλιστα για το σκοπό αυτό υπάρχει και ρητή συνταγματική επιταγή, σύμφωνα με την οποία «….τα άτομα με αναπηρίες έχουν δικαίωμα να απολαμβάνουν μέτρων ου εξασφαλίζουν την αυτονομία, την επαγγελματική ένταξη και τη συμμετοχή τους στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας..» (άρθρο 21 παρ.6),ενώ λίγο παραπάνω ,στην παράγραφο 2 αναφέρεται ότι «…το κράτος μεριμνά για την υγεία και παίρνει ειδικά μέτρα για την προστασία της νεότητος, του γήρατος ,της αναπηρίας και για την περίθαλψη των απόρων…».
Δυστυχώς όμως μέχρι σήμερα, παρά τις αλλεπάλληλες νομοθετικές ρυθμίσεις, η πολιτεία δεν έχει λάβει καμιά ουσιαστική μέριμνα για την προστασία μιας ιδιαίτερα ευαίσθητης κοινωνικά ομάδας , ήτοι των γονιών που έχουν παιδιά με αναπηρία και πιο συγκεκριμένα των εκπαιδευτικών που είναι αδιόριστοι και έχουν ανάπηρα παιδιά.
Όλοι οι παραπάνω αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, αποτελούν μια μικρή αριθμητικά ομάδα ανθρώπων που δεν μπορούν επί ίσοις όροις να διεκδικήσουν το αναφαίρετο δικαίωμά τους στην εργασία, δεδομένης της δυσκολίας μετακίνησής τους ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι σε εκπαιδευτικές μονάδες της χώρας, εξαιτίας της ύπαρξης των εξαρτημένων και δη ανάπηρων παιδιών τους. Αποτέλεσμα αυτής της αντικειμενικής τους δυσκολίας είναι να μην μπορούν οι άνθρωποι αυτοί να συγκεντρώσουν τα απαιτούμενα μόρια προϋπηρεσίας για να διεκδικήσουν με σοβαρές προοπτικές τον μόνιμο διορισμό τους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι γονείς, λοιπόν, των παιδιών αυτών βρίσκονται αντιμέτωποι με έναν κοινωνικό και εργασιακό αποκλεισμό, αφού, για λόγους που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητά τους, δεν μπορούν να εξασφαλίσουν εργασία και εξ αυτής τα αναγκαία για να ζήσουν τα ίδια και οι οικογένειές τους .Έτσι αναγκάζονται να κάνουν διάφορες πρόσκαιρες δουλειές (όπως σε οικοδομικές επιχειρήσεις, σε εστιατόρια και σε εμπορικά καταστήματα), προκειμένου να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις ιδιαίτερα αυξημένες, λόγω της κατάστασής τους οικονομικές υποχρεώσεις. Διότι, πέραν εξόδων διαβίωσης, οι άνθρωποι αυτοί έχουν ένα επιπλέον έξοδο, το οποίο φυσικά σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν και δεν θέλουν να περικόψουν, αφού έχει να κάνει με την αποκατάσταση και την βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανάπηρων παιδιών τους.
Η πολιτεία, αν και φαίνεται μέχρι στιγμής να αναγνωρίζει την ανάγκη προστασίας των γονιών που έχουν παιδιά με αναπηρία, δεν έχει δείξει ανάλογη ευαισθησία, όπως έχει ήδη κάνει, δικαίως, για άλλες κοινωνικές ομάδες, όπως τα άτομα με αναπηρίες, τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες.
Ενδεικτικά παρακάτω αναφέρεται το νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει σήμερα για την κατηγορία των γονιών με ανάπηρα τέκνα, από τις οποίες εμφαίνεται καθαρά ότι, αν και αναγνωρίζεται ότι υπάρχει πρόβλημα , ωστόσο αυτό δεν αντιμετωπίζεται ορθά και διεξοδικά:
1.Σύμφωνα με το ΠΔ 50/1996, οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν ανάπηρα τέκνα έχουν τον πρώτο λόγο στις μεταθέσεις.
2.Σύμφωνα με το ν. 2648/1998, οι γονείς που έχουν τέκνο με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω θεωρούνται ειδική κατηγορία για την απασχόλησή τους σε φορείς του ιδιωτικού και του ευρύτερου δημοσίου τομέα καθώς και σε δημόσιες υπηρεσίες ,ΝΠΔΔ και ΟΤΑ.
3.Σύμφωνα με τον πρόσφατα ψηφισθέντα νόμο 3699/2008 για την ειδική αγωγή, σε περίπτωση που υπάρχουν ανάγκες που δεν καλύπτονται με μετάθεση, διορισμό, απόσπαση ή συμπλήρωση ωραρίου, προσλαμβάνονται και εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία 67% και άνω ύστερα από πιστοποίηση των αρμόδιων διαγνωστικών υπηρεσιών. Ο νέος αυτός νόμος δίνει απλά στους γονείς παιδιών με αναπηρία τη δυνατότητα να συμπεριληφθούν στους πίνακες ειδικής αγωγής , χωρίς όμως να τους δίνει κανένα προβάδισμα ή κάποια ποσόστωση στις προσλήψεις.
Οι παραπάνω όμως νομοθετικές ρυθμίσεις αποτελούν ημίμετρα , τα οποία δεν λύνουν το πρόβλημα των αδιόριστων εκπαιδευτικών, οι οποίοι ζητούν να μεγαλώσουν τα παιδιά τους με αξιοπρέπεια.
Όλοι εμείς, λοιπόν , οι αδιόριστοι εκπαιδευτικοί με ανάπηρα τέκνα, δεν ζητούμε ελεημοσύνη, ούτε θέλουμε να προκαλέσουμε οίκτο. Ζητούμε το αυτονόητο, αυτό που κάθε πολιτεία με ευαισθησία και κατανόηση όφειλε να έχει ήδη πράξει από μόνη της .

ΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΝΩ ΤΟΥ 67%


Με Εκτίμηση
Οι γονείς

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ κ. ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟ ΑΝΔΡΕΑ 9/2/2009

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

661 00 ΔΡΑΜΑ
Πληροφορίες :
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος (6977874009)
Πρασιάδου Σταυρούλα (6939353351)
Μουμούρη Αθανασία (6974271978)


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Σας ενημερώνουμε ότι στις 9 Φεβρουαρίου ημέρα Δευτέρα τα μέλη του προσωρινού Δ.Σ. του συλλόγου μας συναντήθηκαν στις 15:30 στο Υπουργείου Παιδείας με τον Υφυπουργό Παιδείας κύριο Λυκουρέντζο Ανδρέα. Η συζήτηση έγινε σε πολύ καλό κλίμα γνωστοποιήθηκαν στον Υφυπουργό οι θέσεις και οι απόψεις του συλλόγου μας και αυτός δεσμεύτηκε να απαντήσει σε 10 με 20 μέρες.

Στο κύριο Υφυπουργό παραδόθηκε το παρακάτω υπόμνημα:
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Πληροφορίες:
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος
9-2-2009
66100 Δράμα
6977874009
Email επικοινωνίας
goneispma@gmail.com
ΠΡΟΣ: Υφυπουργό κ. Α. Λυκουρέντζο





ΘΕΜΑ: : Αδιόριστοι Εκπαιδευτικοί Γονείς Παιδιών με Αναπηρία
Κύριε Υφυπουργέ,
Σας εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας καθώς το Υπουργείο δεν έχει λάβει καμιά ουσιαστική μέριμνα για την προστασία μιας ιδιαίτερα ευαίσθητης κοινωνικά ομάδας, όπως έχει ήδη κάνει δικαίως, για άλλες κοινωνικές ομάδες, όπως τα άτομα με αναπηρίες, τις τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες.
Με το νέο Νόμο για την Ειδική Αγωγή (απρ. 1 στ του άρθρου 21 και παρ. 1α του άρθρου 22 του Ν. 3699/2008 «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με αναπηρία ή με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» (ΦΕΚ 199τ. α΄/2.10.2008), δίνει απλά στους γονείς παιδιών με αναπηρία τη δυνατότητα να συμπεριληφθούν στους πίνακες της ειδικής αγωγής, χωρίς όμως να τους δίνει κανένα ιδιαίτερο προβάδισμα ή κάποια ποσόστωση στις προσλήψεις.
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που δεν μπορούμε επί ίσιοις όροις να διεκδικήσουμε το αναφαίρετο δικαίωμά στην εργασία, δεδομένης της δύσκολης μετακίνησής μας ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι σε εκπαιδευτικές μονάδες της χώρας, εξαιτίας της ύπαρξης των εξαρτημένων και δη ανάπηρων παιδιών μας.

Ζητάμε : ΤΟΝ ΑΜΕΣΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΜΑΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ



Με εκτίμηση

Η προσωρινή διοικούσα επιτροπή

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΑΣ 25/11/2008


Συνάντηση μέλων του συλλόγου με τον κύριο Μπαμπασίδη

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

661 00 ΔΡΑΜΑ
Πληροφορίες :
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος (6977874009)
Πρασιάδου Σταυρούλα (6939353351)
Μουμούρη Αθανασία (6974271978)


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Σας ενημερώνουμε ότι στις 30 Απριλίου ημέρα Πέμπτη τα μέλη του συλλόγου μας συναντήθηκαν στις 13:30 στη Κομοτηνή με τον κύριο Μπαμπασίδη Κυριάκο όπου και του γνωστοποίησαν τις θέσεις και τις απόψεις του συλλόγου μας και του ζήτησαν να είναι συμπαραστάτης στο δίκαιο αγώνα μας.

Με εκτίμηση
το Δ.Σ. Συλλόγου

Συνάντηση με κυρία Γκοτσοπούλου

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΟΝΕΩΝ-ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

661 00 ΔΡΑΜΑ
Πληροφορίες :
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος (6977874009)
Πρασιάδου Σταυρούλα (6939353351)
Μουμούρη Αθανασία (6974271978)


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Σας ενημερώνουμε ότι στις 23 Απριλίου ημέρα Πέμπτη τα μέλη του προσωρινού Δ. Σ. του συλλόγου μας συναντήθηκαν στις 14:00 στο Υπουργείου Παιδείας με την κυρία Γκοτσοπούλου Νική, Γενική Γραμματέα του Υπουργείου.

Με εκτίμηση
το Δ.Σ.του Συλλόγου