Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

ΑΠΟ ΤΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΦΥΛΛΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ 30 ΜΑΙΟΥ 2010
σελίδα 32


Ευαισθησία

Ενα θέμα κοινωνικής ευαι-
σθησίας έφεραν εσχάτως
στη Βουλή πολλοί
βουλευτές (μεταξύ αυτών
και ο κ. Μανώλης Στρατάκης
του ΠΑΣΟΚ). Αφορά
στο δίκαιο αίτημα του
Συλλόγου Εκπαιδευτικών
που έχουν παιδιά με
αναπηρία άνω του 67%
να διορίζονται χωρίς εξετά-
σεις, αρκεί να έχουν πραγ-
ματική προϋπηρεσία 12
μηνών. Το υπουργείο
Παιδείας αύξησε μεν τα
μόρια, αλλά δεν έδωσε ορι-
στική λύση, ωστόσο ειδικά
με τις σημερινές συνθήκες, η
άσκηση κοινωνικής πολιτι-
κής σε τέτοιου είδους θέμα-
τα είναι περισσότερο από επιβεβλημένη…

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε πως όπως προκύπτει από την πρόσκληση που έγινε στις 24/11/2009 με θέμα << Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων εκπαιδευτικών με ποσοστό αναπηρίας εξήντα επτά τοις εκατό (67%) και άνω που συμπληρώνουν δώδεκα (12) μήνες τουλάχιστον πραγματική προϋπηρεσία προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού (άρθρο 39 παρ. 4 του ν. 3794 /2009 ΦΕΚ 156 Α΄).>> για το πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας 67% και άνω ισχύουν τα παρακάτω:
Σύμφωνα με την εγκύκλιο πρόσκλησης χρειάζεται βεβαίωση από πρωτοβάθμια Υ.Ε. σύμφωνα με το νόμο 2643/98 (ΦΕΚ 220 ΄) ή δευτεροβάθμια όπου απαιτείται.
Σύμφωνα λοιπόν με τον ν. 2643/98 (ΝΟΜΟΣ ΥΠ’ΑΡΙΘ. 2643 Μέριμνα για την απασχόληση προσώπων ειδικών κατηγοριών και άλλες διατάξεις.), πρωτοβάθμιες επιτροπές που μπορούν να εκδώσουν πιστοποιητικά ποσοστού αναπηρίας 67% και άνω είναι μόνο αυτές του ΙΚΑ. (Ν.2643/98 Άρθρο 7, παρ. η : Πιστοποιητικό πρωτοβάθμιας υγειονομικής Επιτροπής του Aρθρου 6 του ν.2556/1997 (ΦΕΚ 270 Α’) από το οποίο να προκύπτει η πάθηση και το ποσοστό αναπηρίας.)
Ο 2643/1998 είναι ο πιο πρόσφατος νόμος που αφορά την πρόσληψη των ΑμεΑ και καθορίζει στην συγκεκριμένη δική μας περίπτωση έναν ενιαίο τρόπο καθορισμού του ποσοστού αναπηρίας. Δηλαδή το υπουργείο θέλοντας ένα ενιαίο μπούσουλα καθορισμού των ποσοστών αναπηρίας 67% και άνω μας ζητά να προσκομίσουμε πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας από τις εξειδικευμένες και διορισμένες βάση του 2556/97 Υ.Ε. του ΙΚΑ.

Επειδή ενδεχόμενος κάτι παρόμοιο να ισχύσει και για εμάς καλό θα ήταν όσοι δεν διαθέτουν το παραπάνω πιστοποιητικό να ζητήσουν απο το ΙΚΑ της περιοχής τους να τους εκδώσει πιστοποιητικό ποσοστού αναπηρίας 67% και άνω σύμφωνα με τον νόμο 2643/98.

Για την κατάθεση της αίτησης χρειάζεται να έχετε μαζί σας μια πρόσφατη γνωμάτευση και το βιβλιάριο του ασφαλιστικού σας φορέα.
Στο ΙΚΑ απευθύνονται όλοι ανεξαρτήτως του ταμείου στο οποίο είναι ασφαλισμένοι.

Δευτέρα 24 Μαΐου 2010

24/05/2010




Η σωστή λειτουργία και οι δραστηριότητες του συλλόγου μας σε σημαντικό βαθμό εξαρτώνται από των αριθμό και τη συμμέτοχη των μελών του και από τις οικονομικές δυνατότητές του.
Παρακαλούνται όσοι γονείς δεν έχουν εγγραφεί μέλη να το κάνουν άμεσα και οι συνάδελφοί μας που δεν έχουν ταχτοποιήσει οικονομικά τις ετήσιες συνδρομές τους (25 €), να το πραγματοποιήσουν, με ονομαστική κατάθεση στο λογαριασμό
ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK 0026-0156-47-0101088474
Είναι ευνόητο ότι η παράκληση αυτή δεν αφορά τους συναδέλφους, οι οποίοι έχουν εξοφλήσει τις συνδρομές τους.
Ευχαριστούμε θερμά και πιστεύουμε ότι θα τύχουμε της θετική σας ανταπόκρισης.
Αίτηση για εγγραφή στο σύλλογο μπορείτε να βρείτε στην παρακάτω διεύθυνση,
http://goneispaidiwnmeanapiria.blogspot.com/search/label/%CE%91%CE%AF%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7%20%CE%95%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AE%CF%82



Με Εκτίμηση
Για το ΔΣ του Συλλόγου

ο Πρόεδρος η Γεν. Γραμματέας



Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος Πρασιάδου Σταυρούλα

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης το πολυνομοσχέδιο για την παιδεία

Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα της κυβέρνησης (ΦΕΚ71 Ν 3848) το πολυνομοσχέδιο « Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού - καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις».
Όλος ο νόμος εδώ http://www.4shared.com/document/jrCxheR9/____.html

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

ΕΠΕΙΓΟΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΙΜΑΤΟΣ

Υπάρχει ένα παλικάρι 28 ετών στον Ευαγγελισµό που χρειάζεται 40 φιάλες αίµα.
Σοßαρό ατύχηµα µε µηχανή, έχουν πειραχτεί ζωτικά όργανα.

Τα στοιχεία είναι:
Μερισιώτης Βαγγέλης
Ευαγγελισµός ΜΕΘ2
ώρες 8.30-14.00 και 15.00-19.00

Χρειάζεται να κάνει µεταµόσχευση συκωτιού και πρέπει να ßρούµε αίµα αποκλειστικά οµάδας 'Ο αρνητικό'.

Εάν µπορείτε ανακοινώστε το διότι έχει ζωή µία µε δύο εßδοµάδες.
ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ Γ. ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ.
ΤΗΛ-ΦΑΞ :26210-35638
ΚΙΝ: 6944 434 559

ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ Π Α Ν Τ Ο Υ.. 1 ΛΕΠΤΟ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΤΕ

Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

Γράμμα μιας μητέρας στην Υπουργό Παιδείας

Απο το Blog Τροκτικό http://troktiko.blogspot.com/2010/05/blog-post_6693.html


"Γεια σας κ.Υπουργέ Παιδείας !"


"Είμαι ωρομίσθια εκπαιδευτικος σε άλλη πόλη , 200 χλμ, μακρυά απο την πόλη μου. Το πολυνομοσχέδιο περιλαμβάνει φυσικά όλες τις κατηγορίες των εκπαιδευτικών , εκτός της σημαντικότερης ,της " ανθρώπινης".Θα ήθελα πραγματικά να μου πείτε αν "κοστολογείται" την μόνιμη αναπηρία ενός τέκνου ? Μπορεί να μεταφραστεί μια αναπηρία σε μόρια και δη σε 5? Δυστυχώς οι έχοντες την πολυτέλεια να γεννούν φυσιολογικά και υγιή παιδιά , προφανώς ανήκετε κι εσείς σ'αυτή την κατηγορία, μπορούν να αξιολογήσουν την μόνιμη αναπηρία με κάποια μόρια... Πραγματικά ίσως...
να χρειάζεστε πέντε ζωές για να αντιληφθήτε τον αγώνα που κάνουμε , όλοι εμείς οι γονείς, που είχαμε την ευλογία να φέρουμε στον κόσμο αυτά τα παιδιά. Νομίζω κι όχι μόνο στην θεωρία αλλά και στην πράξη ότι αν κάποιος χρήζει βοήθειας του κράτους και της παιδείας είμαστε αυτοί οι γονείς. Δεν μας φτάνει ο δυσβάσταχτος αγώνας για το τι μας περιμένει αύριο , σε ποιο νοσοκομείο θα ξημερώσουμε, θα πρέπει να προστεθεί και η επαγγελματική μας ανασφάλεια ? Τελικά επιβεβαιώνεται με το πολυπόθητο νομοσχέδιο σας ότι όντως είμαστε τα παιδιά ενός κατώτερου θεού. Που είναι λοιπόν τα πραγματικά κοινωνικά κριτήρια , η κοινωνική πρόνοια ? Εκτός βέβαια αν θεωρείται ότι είναι το ίδιο έυκολο με τους υπόλοιπους συναδέλφους και για εμάς , να πάρουμε μία βαλίτσα και να πάμε απο χωριό σε χωριό , ανεξαρτήτως αν θα κοστίσει την υγεία του παιδιού μας ? Ή ακόμα καλύτερα ότι μπορούμε να αφιερώσουμε τον ήδη εξαντλημένο μας χρόνο απο θεραπείες , φυσιοθεραπείες, λογοθεραπείες , εργοθεραπείες, σε ποιοτικό διάβασμα , αφού άλλωστε θα έχουμε και την ψυχική ηρεμία γι'αυτό , μιας και δεν συντρέχει κάτι σημαντικότερο στη ζωή μας, πέραν φυσικά απο τον αγώνα μας να διατηρήσουν τα παιδιά μας το δικαίωμα να ζήσουν αξιοπρεπώς.
Λυπάμαι πραγματικά για την τόσο απάνθρωπη και απαξιωτική σας στάση απέναντι στους 121 εκπαιδευτικούς με παιδιά με αναπηρία κι εύχομαι κάποια στιγμή να διακρίνετε πέρα απο το δέντρο και το δάσος...
Αναμένω, κι εύχομαι όχι άδικα , σε μία σύντομη κι ενθαρρυντική απάντησή σας."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

Τετάρτη 12 Μαΐου 2010

Από τα επίσημα Πρακτικά της ΡΙΗ΄, 11 Μαΐου 2010,Συνεδρίασης της Ολομέλειας της Βουλής

Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις

Η παράγραφος που μας αφορά:
10. Μέχρι τη διενέργεια του πρώτου διαγωνισμού του
Α.Σ.Ε.Π. κατά τις διατάξεις του παρόντος νόμου, με από-
φαση των Υπουργών Οικονομικών και Παιδείας, Δια Βίου
Μάθησης και Θρησκευμάτων καθορίζεται, με βάση τις υ-
φιστάμενες εκπαιδευτικές ανάγκες, ο αριθμός των διορι-
ζόμενων εκπαιδευτικών ανά σχολικό έτος και κατά κλά-
δο και ειδικότητα από καθεμία από τις ακόλουθες κατη-
γορίες: α) γονείς περισσότερων των τριών τέκνων που
είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή
σπουδάζουν, που έχουν τα τυπικά προσόντα διορισμού,
β) εκπαιδευτικοί με ποσοστό μόνιμης αναπηρίας 67% και
άνω, εφόσον συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα μήνες
πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή
ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτο-
βάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας
του Υπουργείου Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρη-
σκευμάτων, γ) εκπαιδευτικοί γονείς τέκνων με ποσοστό
μόνιμης αναπηρίας 67% και άνω, εφόσον συμπληρώ-
νουν τουλάχιστον δώδεκα μήνες πραγματικής προϋπη-
ρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαι-
δευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτε-
ροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και δ) ι-
διωτικοί εκπαιδευτικοί που εμπίπτουν στις διατάξεις της
περίπτωσης α΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 13 του ν.
2986/2002 (ΦΕΚ 24 Α΄), όπως αντικαταστάθηκε από την
παράγραφο 1 του άρθρου 5 του ν. 3194/2003 (ΦΕΚ 267
Α΄). Οι εκπαιδευτικοί των κατηγοριών αυτών, εφόσον έ-
χουν αποκτήσει την αντίστοιχη ιδιότητα μέχρι 30 Ιουνίου
κάθε έτους, διορίζονται κατά σειρά που εξαρτάται από
τα ακαδημαϊκά κριτήρια, την προϋπηρεσία τους ως εκ-
παιδευτικών και τα κοινωνικά κριτήρια, σύμφωνα με τις
περιπτώσεις β΄, γ΄ και δ΄ του άρθρου 3 που εφαρμόζο-
νται αναλόγως.

Όλο το νομοσχέδιο εδώ:
http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/ValidNomosxedio/1430/A-ANAPEDIA-pap.pdf

Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ

06/05/2010



Ψηφίστηκε, κατά πλειοψηφία, στην ολομέλεια της Βουλής, το σχέδιο νόμου του Υπουργείου Παιδείας Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων «ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ– ΚΑΘΙΕΡΩΣΗ ΚΑΝΟΝΩΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ».





Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στο Κοινοβούλιο έγιναν οι εξής αλλαγές και προσθήκες:

· Βελτιώνεται η μοριοδότηση των κοινωνικών κριτήριων, που προστίθενται στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ για διορισμούς – προσλήψεις. Για τους πολύτεκνους εκπαιδευτικούς η μοριοδότηση θα ανέρχεται, πλέον, σε 10 μονάδες, για τους εκπαιδευτικούς με αναπηρία σε 7 μονάδες και για τους εκπαιδευτικούς - γονείς παιδιών με μόνιμη αναπηρία σε 5 μονάδες.

· Βελτιώνεται η αξιολογική βάση του βαθμού του πτυχίου και υπολογίζεται σε μία μονάδα, για κάθε βαθμό πάνω από τη βάση του 5.

· Ο 3ος χρόνος υπηρεσίας του νεοδιόριστου εκπαιδευτικού μοριοδοτείται με διπλάσιες μονάδες, προκειμένου να πετύχει συντομότερα την μετάθεσή του - μετά τα τρία χρόνια - σε σχολείο επιλογής του.

· Η πρόσληψη αναπληρωτών στη Σιβιτανίδειο Σχολή και στα εκκλησιαστικά σχολεία θα γίνεται με αντικειμενικό και διάφανο τρόπο και θα συνδέεται με τον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών και ωρομισθίων του Υπουργείου Παιδείας.

· Για πρώτη φορά, στις κατηγορίες διορισμού, κατά τη μεταβατική περιοδο, εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί γονείς τέκνων με ποσοστό αναπηρίας 67% και 12μηνη προϋπηρεσία.

· Προγραμματίζεται η άμεση διεξαγωγή διαγωνισμού ΑΣΕΠ για την ειδική αγωγή, προκειμένου να μπει τέλος στην ομηρία των κλάδων ΠΕ61 και ΠΕ71, που επί 10 χρόνια δούλευαν ως αναπληρωτές. Η κατάργηση των σεμιναρίων των 400 ωρών ως ειδικό τυπικό προσόν τίθεται σε άμεση εφαρμογή για τους κλάδους ΠΕ61, ΠΕ71.

· Υλοποιείται το δίκαιο αίτημα των Σχολικών Συμβούλων για τη μοριοδότηση του 2ου διδακτορικού και του 2ου μεταπτυχιακού.

· Τα πτυχία ΑΤΕΙ μοριοδοτούνται απολύτως ισότιμα με τα πτυχία πανεπιστημίου.

· Οι διατάξεις για τις μεταθέσεις, όπως π.χ. υποχρέωση 2ετούς παραμονής, αφορούν τους εκπαιδευτικούς που θα υποβάλουν αιτήσεις το σχολικό έτος 2010-11. Η Υπουργός Παιδείας δεσμεύτηκε ότι, στο πλαίσιο αναθεώρησης του ΠΔ 50 για τις μεταθέσεις, θα λάβει υπόψη τα αιτήματα σχετικά με τη συνυπηρέτηση των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων .

· Οι ιδιωτικοί εκπαιδευτικοί που απολύονται, λόγω κλεισίματος ιδιωτικών σχολείων και έχουν 6ετή προϋπηρεσία με τη δημοσίευση του νομοσχεδίου, θα προσλαμβάνονται στο δημόσιο.

· Πρέπει να γίνει σαφές ότι κατά τη μεταβατική περίοδο το θεσμικό πλαίσιο που αφορά τις διάφορες κοινωνικές κατηγορίες που αναφέρονται παραπάνω, ισχύει κανονικά.

Δευτέρα 26 Απριλίου 2010

Οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου για τις προσλήψεις, το ΑΣΕΠ και το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης

Οι διατάξεις του πολυνομοσχεδίου για τις προσλήψεις, το ΑΣΕΠ και το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης





Πηγή "Κόσμος του Επενδυτή"



Άρθρο 1

Διαγωνισμός του ΑΣΕΠ

Οι κενές οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση καλύπτονται από όσους συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από τη βάση στον διαγωνισμό του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ), όπως ορίζεται στις επόμενες διατάξεις.



Άρθρο 2

Διενέργεια του διαγωνισμού

1. Το ΑΣΕΠ προκηρύσσει και διενεργεί κάθε δύο έτη διαγωνισμό για την κατάρτιση πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών κατά κλάδο και ειδικότητα με σκοπό τον διορισμό ή την πρόσληψή τους στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.

2. Στον διαγωνισμό γίνονται δεκτοί όσοι διαθέτουν τα ειδικά ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, κατά τις διατάξεις των άρθρων 12, 13 και 14 του Ν. 1566/1985, καθώς και πιστοποιημένη παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια που προκύπτει κατά τα οριζόμενα στις επόμενες παραγράφους.

3. Η παιδαγωγική και διδακτική επάρκεια πιστοποιείται :

α) Με βεβαίωση περί επιτυχούς παρακολουθήσεως ειδικού προγράμματος σπουδών τουλάχιστον εξαμηνιαίας διάρκειας, το οποίο προσφέρεται από τμήμα ΑΕΙ ή από ομάδες συνεργαζομένων τμημάτων εντός του ιδίου ΑΕΙ σε απόφοιτου ς τμημάτων που έχουν τα ειδικά τυπικά προσόντα διορισμού στην πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με τα άρθρα 12,13 και 14 του Ν. 1566/1985. Το πρόγραμμα αυτό καταρτίζεται με απόφαση του οικείου ΑΕΙ που εγκρίνεται από τον υπουργό Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ύστερα από γνώμη του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, και αξιολογείται μετά το πρώτο έτος λειτουργίας του, εν συνέχεια δε κάθε τέσσερα έτη, σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 3374/2005.

β) Με την κατοχή πτυχίου παιδαγωγικών τμημάτων ΑΕΙ.

γ) Με την κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου στις επιστήμες της αγωγής.

δ) Με την κατοχή πτυχίου της Ανώτερης Σχολής Εκπαιδευτικών Τεχνολόγων Μηχανικών (ΑΣΕΤΕΜ) της πρώην ΣΕΛΕΊΈ και της Ανωτάτης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (AΣΠAlTE).

4. Τα πτυχία που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά εφόσον έ χουν αναγνωρισθεί ως ισότιμα και αντίστοιχα από το ΔΟΑΤΑΠ, σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις. Οι μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών και τα διδακτορικά διπλώματα που χορηγούνται από εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής γίνονται δεκτά εφόσον έχουν αναγνωρισθεί ως ισότιμα από το ΔΟΑΤΑΠ σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις και συνοδεύονται από βεβαίωση του ότι το γνωστικό αντικείμενό τους υπάγεται στις επιστήμες της αγωγής.

5. Οι μετέχοντες στον διαγωνισμό κατατάσσονται αρχικώς σε πίνακες κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας κατά κλάδα και ειδικότητα, οι οποίοι καταρτούνται και ελέγχονται από το ΑΣΕΠ, κατά τις ισχύουσες διατάξεις, αυτεπαγγέλτως ή ύστερα από ένσταση, με την οποία όμως δεν μπορεί να αμφισβητηθεί η ορθότητα της βαθμολογίας. Η συνολική βαθμολογία προκύπτει από τον μέσο όρο βαθμολογίας σε όλες τις θεματικές ενότητες. Οι πίνακες αναρτώνται σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία περί ΑΣΕΠ, καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση του υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων και τις διευθύνσεις εκπαίδευσης. Ακολούθως καταρτίζονται, κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας, οι πίνακες όσων συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση, κατά κλάδο και ειδικότητα. Η συνολική βαθμολογία προκύπτει από τον μέσο όρο βαθμολογίας σε όλες τις θεματικές ενότητες. Τη βαθμολογική βάση επιτυγχάνει ο υποψήφιος ο οποίος συγκεντρώνει μέσο όρο βαθμολογίας τουλάχιστον 55 μονάδες με βαθμολογική κλίμακα από το 1 έως το 100 και λαμβάνει τουλάχιστον 50 μονάδες σε κάθε θεματική ενότητα.

6. Με κοινή απόφαση των υπουργών Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, καθώς και Εσωτερικών, Αποκέντρωσης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, καθορίζονται η ημερομηνία διενέργειας του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, ο τρόπος διεξαγωγής του, ο χρόνος ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων και οριστικοποίησης των πινάκων επιτυχόντων, τα γνωστικά αντικείμενα και η εξεταστέα ύλη κατά κλάδο ή ειδικότητα, ο τρόπος επιλογής των θεμάτων και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια.

7. Κατά τα λοιπά, εφαρμόζονται οι διατάξεις της νομοθεσίας περί ΑΣΕΠ.



Άρθρο 3

Τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών

Μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ συντάσσονται από την αρχή αυτή, κατά κλάδο και ειδικότητα, οι τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στους οποίους εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση στον διαγωνισμό αυτό ή σε έναν από τους δύo ή και τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς.

Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες που συγκέντρωσαν στον διαγωνισμό, από ακαδημαϊκά κριτήρια, από την προϋπηρεσία τους ως εκπαιδευτικών και από κοινωνικά κριτήρια ως ακολούθως:

(α) Μονάδες από τον διαγωνισμό:

Υπολογίζεται η συνολική βαθμολογία που συγκέντρωσε ο υποψήφιος στον διαγωνισμό ή σε έναν ή τους δύο προηγούμενους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Εάν ο υποψήφιος συγκέντρωσε τη βαθμολογική βάση σε περισσότερους διαγωνισμούς, λαμβάνεται υπόψη εκείνος στον οποίον συγκέντρωσε την υψηλότερη βαθμολογία.

(β) Ακαδημαϊκά κριτήρια:

Ο βαθμός του πτυχίου: για πτυχία με βαθμολογική κλίμακα από ένα (l) έως δέκα (10) υπολογίζονται σε 0,5 μονάδες για κάθε βαθμό του πτυχίου πάνω από τον βαθμό πέντε (5), καθώς και κλάσματα αυτών με αναγωγή στο πρώτο δεκαδικό ψηφίο.

Η γλωσσομάθεια: δύο (2) μονάδες για την άριστη, μιάμιση (1 '12) για την πολύ καλή και μία (l) μονάδα για την καλή γνώση μίας μόνο ξένης γλώσσας, η οποία αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων δεν παρέχονται μονάδες για τη γνώση δεύτερης ξένης γλώσοας ή ξένης γλώσσας που αποτελεί ειδικό προσόν διορισμού. .

Η πιστοποιημένη γνώση χειρισμού Η/Υ, όπως αποδεικνύεται σύμφωνα με τις διατάξεις που ισχύουν για το προσοντολόγιο των δημοσίων υπαλλήλων, ή οι πιστοποιημένες δεξιότητες τεχνολογιών πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών (ΤΠΕ) επιπέδου 1: μία (1) μονάδα.

Η κατοχή δεύτερου πτυχίου στις επιστήμες της αγωγής ή σε γνωστικό αντικείμενο σχετικό με τα μαθήματα που διδάσκονται στην ίδια βαθμίδα εκπαίδευσης ή στη διδακτική: τρεις (3) μονάδες.

Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίστηκε ο υποψήφιος: δύο (2) μονάδες.

Η κατοχή μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών ενός (1) τουλάχιστον ακαδημαϊκού έτους στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίστηκε ο υποψήφιος, ή στις επιστήμες της αγωγής: δυόμιση (2,5) μονάδες.

Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίσθηκε ο υποψήφιος: τρεις (3) μονάδες.

Η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στη διδακτική του γνωστικού αντικειμένου του κλάδου ή της ειδικότητας για την οποία διαγωνίστηκε ο υποψήφιος, ή στις επιστήμες της αγωγής: πέντε (5) μονάδες.

Η διάταξη του άρθρου 2 παρ. 4 ισχύει και κατά την παρούσα διαδικασία.

Μονάδες που προκύπτουν από την κατοχή τίτλου σπουδών στο ίδιο επιστημονικό αντικείμενο δεν αθροίζονται, αλλά λαμβάνεται υπόψη μόνο ο τίτλος που λαμβάνει τον μεγαλύτερο αριθμό μονάδων.

(γ) Πραγματική διδακτική προϋπηρεσία

Η προϋπηρεσία από Ο έως και 8 μήνες: 0,10 μονάδες για κάθε μήνα.

Η προϋπηρεσία από 8 έως και 16 μήνες: 0,15 μονάδες για κάθε μήνα. Η προϋπηρεσία από 16 έως και 24 μήνες: 0,20 μονάδες για κάθε μήνα.

Η προϋπηρεσία από 24 έως και 32 μήνες: 0,31 μονάδες για κάθε μήνα.

Η προϋπηρεσία από 32 έως και 40 μήνες: 0,35 μονάδες για κάθε μήνα.

Η προϋπηρεσία από 40 έως και 48 μήνες: 0,40 μονάδες για κάθε μήνα.

Η προϋπηρεσία από 48 έως και 60 μήνες: 0,45 μονάδες για κάθε μήνα.

Το ανώτατο όριο μονάδων από προϋπηρεσία είναι 17,50 μονάδες.

Λαμβάνεται υπόψη η συνολική διάρκεια της πραγματικής διδακτικής προϋπηρεσίας. Σε περιπτώσεις προϋπηρεσίας με μειωμένο ωράριο, γίνεται αναγωγή στο εκάστοτε υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο διδασκαλίας. Ο χρόνος υπηρεσίας σε δυσπρόσιτα σχολεία υπολογίζεται στο διπλάσιο.

(δ) Κοινωνικά κριτήρια

Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω ή η πάθηση από ομόζυγη μεσογειακή αναιμία ή σκλήρυνση κατά πλάκας ή μικροδρεπανοκυπαρική αναιμία: πέντε (5) μονάδες.

Η μόνιμη αναπηρία 67% και άνω των τέκνων: πέντε (5) μονάδες.

Η ύπαρξη περισσοτέρων από τρία (3) τέκνα που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν: πέντε (5) μονάδες.



Άρθρο 4

Διορισμός και τοποθέτηση των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών

1. Με απόφαση του υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που εκδίδεται το πρώτο δεκαπενθήμερο του Ιουλίου κάθε έτους και αναρτάται στην ιστοσελίδα του υπουργείου, ανακοινώνονται οι κενές οργανικές θέσεις που πρόκειται να καλυφθούν, κατά κλάδο και ειδικότητα και κατά περιοχή διορισμού ή κατά δυσπρόσιτο σχολείο, που καλούνται οι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που είναι εγγεγραμμένοι στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών να υποβάλουν δήλωση προτίμησης μέσα σε συγκεκριμένη προθεσμία.

2. Ο διορισμός των εκπαιδευτικών διενεργείται με βάση τη σειρά τους στον τελικό πίνακα κατάταξης

εκπαιδευτικών και ης δηλωθείσες προτιμήσεις.

3. Οι νεοδιοριζόμενοι εκπαιδευτικοί της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τίθενται στη διάθεση των οικείων περιφερειακών συμβουλίων και τοποθετούνται προσωρινά με απόφαση του προϊσταμένου της οικείας διεύθυνσης εκπαίδευσης ύστερα από πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου σε κενές θέσεις σχολικών μονάδων της περιοχής και οριστικά κατά τη διαδικασία των μεταθέσεων εντός της ίδιας περιοχής, οπός ορίζεται σης οικείες διατάξεις.

4. Ο χρόνος παραμονής στην περιοχή του πρώτου διορισμού ή στο σχολείο τοποθέτησης δεν μπορεί να είναι μικρότερος των τριών (3) ετών από το σχολικό έτος 2011-12.

5. Ο νεοδιοριζόμενος εκπαιδευτικός υπηρετεί επί δύο (2) έτη ως δόκιμος εκπαιδευτικός προκειμένου να προετοιμασθεί για να αναλάβει πλήρως το διδακτικό και παιδαγωγικό του έργο. Η προετοιμασία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την εξοικείωση του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού με το εκπαιδευτικό περιβάλλον και την εισαγωγική Επιμόρφωση.

6. Για την καθοδήγηση και υποστήριξη του νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικού ορίζεται από τον αρμόδιο σχολικό σύμβουλο σε συνεργασία με τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ή, αν λόγω της ειδικότητας και του αριθμού των εκπαιδευτικών είναι αναγκαίο, της ομάδας σχολείων υπό την έννοια του άρθρου 5 του Π.Δ. 50/96 ο μέντοράς του- ο µέντορας πρέπει να έχει μεγάλη εκπαιδευτική και διδακτική εμπειρία και να υπηρετεί ως εκπαιδευτικός στην ίδια σχολική µμονάδα ή την ίδια ομάδα σχολείων.

7. Το περιεχόμενο και η διάρκεια της εισαγωγικής επιμόρφωσης, τα ειδικότερα προσόντα των μεντόρων

τα ειδικότερα καθήκοντά τους, καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια, καθορίζονται µε απόφαση του υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων, που δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

8. Στο τέλος του δεύτερου έτους, ο vεoδιοριζόµενoς εκπαιδευτικός αξιολογείται ώστε να κριθεί αν είναι ικανός να µονιµοποιηθεί. Τα όργανα, η διαδικασία και τα ειδικότερα κριτήρια μονιμοποίησης των νεοδιοριζόμενων εκπαιδευτικών, καθώς και τυχόν αναγκαίες λεπτομέρειες, καθορίζονται µε προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται µε πρόταση του υπουργού Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.



Άρθρο 5

Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών

1. Αν για οιαδήποτε αιτία απουσιάζουν από σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης εκπαιδευτικοί ή δημιουργηθούν έκτακτα λειτουργικά κενά κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους, προσλαβαίνονται, µε αίτησή τους, προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί µε σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Αν οι προβλεπόμενες από το πρόγραμμα ώρες διδασκαλίας και ασκήσεων στο ίδιο σχολείο της ίδιας πόλης ή περιοχής µμετάθεσης είναι περισσότερες από τέσσερις (4) και λιγότερες από δεκαέξι (16) και δεν δικαιολογούν τον διορισμό μόνιμου εκπαιδευτικού, προσλαμβάνονται προσωρινοί αναπληρωτές εκπαιδευτικοί µε µμειωμένο ωράριο διδασκαλίας.

2. Η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών σης σχολικές µμονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται µε βάση πίνακα κατάταξης, ο οποίος συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος και στον οποίο κατατάσσονται οι εκπαιδευτικοί κατά τη σειρά που έχουν στον τελικό πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ υπό την προϋπόθεση ότι αυτοί έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στην περιοχή όπου πραγματοποιείται η πρόσληψη.

3. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ως άνω πίνακα δεν επαρκούν, η πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών γίνεται µε βάση συμπληρωματικό πίνακα, ο οποίος συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος από το υπουργείο Παιδείας-κα στον οποίο κατατάσσονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που δεν συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση του άρθρου 2 παρ. 5 κατά τη σειρά που έχουν στον τελικό πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ. Για τη σειρά κατάταξης υπολογίζονται οι μονάδες του άρθρου 3.

4. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, στις οποίες αντικειμενικοί λόγοι δεν επιτρέπουν την πρόσληψη προσωρινού αναπληρωτή σε σχολικές μονάδες πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, προσλαμβάνονται, µε αίτησή τους, ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί µε σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου.

5. Η πρόσληψη ωρομισθίων εκπαιδευτικών στις σχολικές µμονάδες πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης γίνεται µε βάση ενιαίο πίνακα ωρομισθίων που συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος κατά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης και στον οποίο κατατάσσονται οι εκπαιδευτικοί κατά τη σειρά που έχουν στον τελικό πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ υπό την προϋπόθεση ότι αυτοί έχουν υποβάλει αίτηση για πρόσληψη στην περιoχή όπου πραγματοποιείται η πρόσληψη. Κάθε ωρομίσθιος εκπαιδευτικός εγγράφεται στον πίνακα μίας (1) μόνον περιφερειακής διεύθυνσης εκπαίδευσης.

6. Αν οι εγγεγραμμένοι στον ως άνω πίνακα δεν επαρκούν, η πρόσληψη ωρομίσθιων εκπαιδευτικών γίνεται µε βάση συμπληρωματικό πίνακα, ο οποίος συντάσσεται για κάθε σχολικό έτος και στον οποίο κατατάσσονται οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί που δεν συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση του άρθρου 2 παρ. 4, κατά τη σειρά που έχουν στον τελικό πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ για τη σειρά κατάταξης υπολογίζονται οι μονάδες του άρθρου 3.

7. Για τη ρύθμιση άλλων θεμάτων προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών ισχύουν η περίπτωση δ ' της παραγράφου 45 του άρθρου 13 του Ν. 3149/2003 και το εδάφιο η' της παραγράφου 3 του άρθρου 17 του Ν. 1566/1985.



Άρθρο 6

Προϋπηρεσία

1. Στην παράγραφο 34α του άρθρου 6 του Ν. 3027/2002 όπως συμπληρώθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 9 του Ν. 3391/2005 προστίθεται εδάφιο ιε) ως εξής: <<1ε) στις σχολές τουριστικής εκπαίδευσης ΤΕΕ του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΊΈΚ)>>.

Στην παράγραφο 34β του άρθρου 6 του Ν. 27/2002 προστίθεται εδάφιο νii ως εξής: « .•• το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού για τα ΤΕΕ του ΟΤΕΚ>,.



Άρθρο 7

Προγραμματισμός πλήρωσης θέσεων

1. Ο προσδιορισμός των κενών οργανικών θέσεων, των λειτουργικών αναγκών και των τυχόν υπεραριθμιών με σκοπό τον διορισμό μονίμων ή την πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και τις μεταθέσεις, τις μετατάξεις και τις αποσπάσεις μονίμων εκπαιδευτικών γίνεται μέσω της διαδικασίας που ορίζεται στις επόμενες παραγράφους.

2. Σε κάθε σχολική μονάδα με ευθύνη του διευθυντή της καταγράφονται, εισάγονται στο ηλεκτρονικό σύστημα και, αν επέλθει μεταβολή, επικαιροποιούνται ο αριθμός των μαθητών κατά τμήμα, τάξη, κατεύθυνση ή άλλα ενότητα, οι οργανικές θέσεις, το ονοματεπώνυμο και το υποχρεωτικό ωράριο των εκπαιδευτικών που τις κατέχουν, ή τυχόν δεύτερη ειδικότητά τους, τα τμήματα που λειτουργούν, ο αριθμός των εκπαιδευτικών που ανήκουν οργανικά στη μονάδα, το ωρολόγιο πρόγραμμα, οι ώρες διδασκαλίας που είναι αναγκαίες για τα λειτουργία τάξεων υποδοχής, πρόσθετης διδακτικής στήριξης, ενισχυτικής διδασκαλίας, περιβαλλοντικής εκπαίδευσης, αγωγής υγείας, προαιρετικών μαθημάτων κ.λπ., η ομάδα σχολείων στην οποία ανήκει η σχολική μονάδα, η δυνατότητα διδασκαλίας μαθημάτων με δεύτερη ανάθεση και οι κενές οργανικές θέσεις που προβλέπεται ότι θα προκύψουν μέχρι τις 31 Αυγούστου του έτους πραγματοποίησης των μεταθέσεων λόγω αυτοδίκαιης αποχώρησης εκπαιδευτικών από την υπηρεσία.

3. Στην κλίμακα της διεύθυνσης εκπαίδευσης, τα στοιχεία της προηγούμενης παραγράφου παρακολουθούνται με ευθύνη του διευθυντή της.

4. Τον Ιανουάριο κάθε έτους και οπωσδήποτε πριν από τον προσδιορισμό των οργανικών κενών και των λειτουργικών αναγκών καθορίζεται, με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης, ο αριθμός των τμημάτων, τάξεων, κατευθύνσεων ή άλλων ενοτήτων, που θα λειτουργήσουν το επόμενο σχολικό έτος σε κάθε σχολική μονάδα τας οικείας βαθμίδας. Η απόφαση αυτή μπορεί να τροποποιείται μόνο για εξαιρετικούς λόγους με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου του ιδίου έτους.

5. Ο προσδιορισμός των κενών οργανικών θέσεων και των λειτουργικών αναγκών γίνεται από τον διευθυντή εκπαίδευσης έπειτα από γνώμη του περιφερειακού υπηρεσιακού συμβουλίου, αφού ληφθούν υπόψη τα στοιχεία της παραγράφου 2.

6. Σε εκπαιδευτικό που κατέχει πτυχίο, μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών ή διδακτορικό δίπλωμα και σε διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο, αποδίδεται δεύτερη ειδικότητα με απόφαση του διευθυντή εκπαίδευσης ύστερα από αίτηση του και πρόταση του οικείου περιφερειακού συμβουλίου.

7. Κατά περιοχή μετάθεσης και κατά κλάδο, προκειμένου για τους πίνακες της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και κατά περιοχή μετάθεσης, καθώς και κατά κλάδο και ειδικότητα, προκειμένου για τους πινάκες της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, συντάσσονται οι τελικοί πίνακες οργανικής σύνθεσης διδακτικού προσωπικού. Οι πίνακες αυτοί καταρτίζονται από τις οικείες διευθύνσεις προσωπικού της Κεντρικής Υπηρεσίας του υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων ύστερα από γνώμη των κεντρικών υπηρεσιακών συμβουλίων (ΚΥΣΠΕ - ΚΥΣΔΕ). Στους πίνακες καταγράφεται ο αριθμός των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.

Κατά τη διαδικασία αυτή λαμβάνονται υπόψη:

Τα οργανικά κενά και οι υπεραριθμίες κατά περιοχή μετάθεσης όπως αποτυπώθηκαν με τα διαδικασία τας παραγράφου 4.

Οι θέσεις που προκύπτουν από ιδρύσεις ή προαγωγές σχολείων ή άλλη μεταβολή της οργανικότητας των σχολικών μονάδων.

Οι αποσπάσεις εκπαιδευτικών σε αναγνωρισμένα ελληνικά σχολεία του εξωτερικού, που έχουν κοινοποιηθεί στους ενδιαφερόμενους κατά τον χρόνο σύνταξης των σχετικών πινάκων. Αν οι αποσπάσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί, τα κενά υπολογίζονται για τις μεταθέσεις του επόμενου σχολικού έτους.

8. Την ευθύνη ενημέρωσης των εμπλεκομένων και της επεξεργασίας των αναγκαίων στοιχείων έχουν οι Διευθύνσεις Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης τας Κεντρικής Υπηρεσίας του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.



Άρθρο 8

Προσλήψεις εκπαιδευτικών σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια

1. Δύο (2) από τους τρεις (3) προσλαμβανόμενους εκπαιδευτικούς στα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προέρχονται από τους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του άρθρου 3 του παρόντος νόμου, ανεξαρτήτως τας σειράς που κατέχουν σε αυτούς.

2. Εκπαιδευτικός που προσλαμβάνεται από ιδιωτικό εκπαιδευτήριο διατηρεί τη θέση του στον τελικό πίνακα κατάταξης εκπαιδευτικών.



Άρθρο 9

Μεταβατικές διατάξεις

1. Ο κατά την έναρξη της ισχύος του παρόντος νόμου ισχύων ενιαίος πίνακας προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών παύει να τροφοδοτείται µε νέα στοιχεία προϋπηρεσίας από τις 30.06.2010.

2. Κατά την περίοδο έως και το σχολικό έτος 2011¬12 οι διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών και οι προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση γίνονται σε ποσοστό 60% από τους πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του ΑΣΕΠ και σε ποσοστό 40% από τους κατά την παρ. 1 του παρόντος πίνακες υποψηφίων µε προϋπηρεσία.

3. Στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών που θα συνταχθούν μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων του πρώτου και του επόμενου διαγωνισμού του ΑΣΕΠ εντάσσονται, κατ εξαίρεση, και α) όσοι στις 30.06.10 θα έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον εικοσιτετράμηνη (24µηνη) προϋπηρεσία, β) όσοι έχουν παιδιά µε μόνιμη αναπηρία άνω του 67% και δωδεκάμηνη (12µηνη) προϋπηρεσία και γ) οι απολυόμενοι από την ιδιωτική εκπαίδευση που εμπίπτουν στις διατάξεις του άρθρου 5 του Ν. 3194,2003, αλλά δεν θα έχουν πετύχει τη βαθμολογική βάση σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί θεωρείται ότι έχουν συγκεντρώσει μέσο όρο βαθμολογίας πενήντα (50) μονάδες, εκτός αν έχουν λάβει μέρος σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ και έχουν συγκεντρώσει μέσο όρο βαθμολογίας πάνω από πενήντα (50) μονάδες, οπότε λαμβάνεται υπόψη αυτός ο αριθμός.

4. Για τον πρώτο και τον επόμενο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ ισχύουν Οι μέχρι την έναρξη ισχύος του παρόντος ισχύουσες διατάξεις περί παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας.

5. Προϋπηρεσία που θα αποκτηθεί μετά την 1.9.2010, εκτός από εκείνη της περίπτωσης ιδ' της παραγράφου 34α του άρθρου 6 του Ν. 3027/2002, όπως συμπληρώθηκε με την παράγραφο 1 του άρθρου 9 του Ν. 3391/2005, λαμβάνεται υπόψη μόνο εφόσον η πρόσληψη έγινε από τους εγγεγραμμένους στους τελικούς πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του ΑΣ.Ε.Π.

6. Η παράγραφος 3 του άρθρου 1 του Ν. 2834/2000, οι παράγραφοι 1 έως 3 του άρθρου 62 του Ν. 1566/85 και η παράγραφος 2 του άρθρου 4 του Π.Δ. 50/1996 καταργούνται