Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

13 Σεπτεμβρίου 2010

13 Σεπτεμβρίου 2010, η πρώτη μέρα για όλους τους μαθητές, αλλά το κουδούνι δε χτύπησε σε όλα τα ειδικά σχολεία και σε όσα χτύπησε, το προσωπικό ήταν ελάχιστο.
Το Υπουργείο ανακοίνωσε αργά το βράδυ της Παρασκευής 10/09/2010 την Α΄ φάση της διαδικασίας πρόσληψης 1.118 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης για την κάλυψη των λειτουργικών κενών σε δομές της Ειδικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για το σχολικό έτος 2010-2011. Την ίδια μέρα επίσης ανακοινώσε την απόσπαση 85 ανθρώπων Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού σε ειδικά σχολεία καθώς και σε ΕΕΕΕΚ.
Το μόνο όμως που μπορούν να κάνουν οι δάσκαλοι των σχολείων που το κουδούνι τους χτύπησε, είναι απλώς η φύλαξη." 2 δάσκαλοι να φυλάξουν 30 παιδία...να μου λείπει…….είναι και επικίνδυνο’’ μου έγραψε μία μόνη μητέρα 2 παιδιών με αυτισμό και συνεχίζει ‘’δύο μόνιμους… ναι… κάθε χρονιά έτσι ξεκινάμε και μετά σταδιακά έρχονται οι αναπληρωτές……ούτε δικό μας κτίριο έχουμε………ούτε λεωφορείο της προκοπής……..ούτε εργοθεραπευτή…….πέρσι για πρώτη φορά μας ήρθε λογοθεραπευτής και συνήθως φυσιοθεραπευτής έρχεται αργά…….κατά τα Χριστούγεννα…….και που έρχεται δηλαδή………σπρώχνει κάνα καρότσι…….αφού χώρο για να κάνει την δουλεία του δεν έχει……..όπως και η λογοθεραπεύτρια φυσικά’’.
Αυτή ήταν και αυτή συνεχίζει να είναι η πραγματικότητα για τα παιδιά μας.
Σε λίγο το Υπουργείο θα αρχίσει τις αποσπάσεις υπεράριθμών της Γενικής Εκπαίδευσης για να καλύψει τις ανάγκες των ΣΜΕΑΕ, αφού από την παρούσα απόφαση δε δημιουργείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού, αδιαφορώντας αν αυτό είναι σύμφωνο με τις διατάξεις για το ποίος πρέπει και ξερει να διδάσκει στα ΣΜΕΑΕ. Και το έργο θα ολοκληρωθεί όταν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης " λόγω των αυξημένων αναγκών στην ΕΑΕ, της ανεπάρκειας πιστώσεων για τις προσλήψεις είτε αναπληρωτών είτε ωρομισθίων και της μη έγκαιρης χορήγησης αυτών ‘’ θα προβούν στη διάθεση εκπαιδευτικών είτε μόνιμων είτε αναπληρωτών/ωρομισθίων που έχουν ήδη προσληφθεί από τους πινάκες γενικής εκπαίδευσης. Και εμείς, οι εκπαιδευτικοί γονείς παιδιών με αναπηρία θα περιμένουμε καρτερικά σαν μαριονέτες, στον πίνακα Β αναπληρωτών και ωρομισθίων της ειδικής αγωγής, πότε το Υπουργείο θα φιλοτιμηθεί να ρίξει τα λίγα ψίχουλα (πιστώσεις) στην Ειδική Αγωγή, για να μπορέσουμε και εμείς να εργαστούμε ως δάσκαλοι και καθηγητές στα σχολεία των παιδιών μας ( μιας και ο νόμος μας δίνει αυτό το δικαίωμα).
Και απορούμε μετά γιατί οι 90 από τους 150 εκπαιδευτικούς γονείς παιδιών με αναπηρία δεν μπόρεσαν να ‘’συμπληρώνουν τουλάχιστον δώδεκα μήνες πραγματικής προϋπηρεσίας προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας ΄΄ όπως αναφέρει η παράγραφος 10 του άρθρου 8 του Νόμου 3848/2010 και να μπουν στους πίνακες που ίσως τους διορίσουν στη μεταβατική περίοδο.
Κύριοι Αρμόδιοι, κάπου εδώ πρέπει να πάψει ο εμπαιγμός και η τακτική στρουθοκαμηλισμού προς εμάς και τα δίκαια αιτήματα μας. Είμαστε μια μικρή αλλά υπαρκτή κοινωνική ομάδα με τεράστιες δυσκολίες και ιερές αποστολές στη ζωή όπως οι συνάδελφοι μας πολύτεκνοι και εκπαιδευτικοί με αναπηρίες. Κάνετε λοιπόν πράξη τις εξαγγελίες δικαιοσύνης και ισότητας και δώστε και σε εμάς τους μόλις 150 γονείς, αυτό που δικαιούμαστε μα στερούμαστε άδικα εδώ και αρκετά χρόνια, την εργασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου