Κυριακή 28 Νοεμβρίου 2010

Aπόρριψη διορισμού

Σήμερα 27/11/2010 λάβαμε στο ηλεκτρονικο ταχυδρομείο του συλλόγου μας την παρακάτω επιστολή η οποία είχε και ως δεύτερο παραλήπτη το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του Υπουργείου Παιδείας.

απορριψη διορισμου
Προς μεγαλη μου απογοητευση, η ενταξη μου στο συλλογο σας καθε αλλο παρα χρησιμη αποδειχτηκε!
Ονομαζομαι Β.Παπαγιαννοπουλου και ειμαι η φιλολογος που τον Αυγουστο εχασε το διορισμο της λογω μη εγκαιρης εκδοσης της γνωματευσης ΑΜΕΑ της κορης μου. Παρα το γεγονος οτι ειχα καταθεσει εμπροθεσμα (απο τον Ιουλιο) 1. αριθμο πρωτοκολλου της αιτησης για σχετικη επιτροπη, 2. υπευθυνη δηλωση οτι θα την κατεθετα αμεσως μολις την εξεδιδε το ΙΚΑ, 3. βεβαιωση του ΙΚΑ οτι δεν πραγματοποιουνται επιτροπες ΑΜΕΑ λογω αδειων(!!!) και τελος, 31 Αυγουστου, και τη γνωματευση για την οποια τοσος λογος(!!!), το Υπουργειο Παιδειας και Θρησκευματων και Δια Βιου Μαθησης (που καθε αλλο παρα τον τιτλο του δικαιολογει με καθε ευκαιρια) δεν προχωρησε στο διορισμο μου, αν και ημουν τριτη στον πινακα. Και οχι μονο δε διοριστικα, αλλα και μεχρι σημερα, 27 Νοεμβριου 2010, δηλαδη 3,5 μηνες μετα την ενσταση μου, το υπουργειο δεν με εχει καν απορριψει! Γιατι μεχρι και προεκλογικως οι αρμοδιοι, και δη η κα Γωρου, διαβεβαιωνε οτι το θεμα εχει προχωρησει, εχει υπογραφει θετικη αποφαση για το διορισμο μου, σε επικοινωνια ομως μετα της εκλογες οι διορισμοι φαινεται να παγωνουν! Βεβαιως, οι αμετρητοι διορισμοι αναπληρωτων που εχουν ανακοινωθει μεχρι και εχθες, 26 Νοεμβριου 2010, δε θεωρουνται προφανως προσληψεις για το Υπουργειο(;!) Και γιατι αλλωστε; Κι εγω εφετος αναπληρωτρια ειμαι και συμφωνα με το υπουργειο δε θα επρεπε να μιλαω, αλλα να ειμαι και ευχαριστημενη που εχω δουλεια. Προσεξτε λοιπον τί δουλεια εχω: ειμαι μητερα τριτεκνη, μητερα παιδιου με αναπηρια, εκπαιδευτικος χρησιμη για την ειδικη αγωγη (ενα κομματι που ξερουμε πολυ καλα εμεις ποσο ποναει) και οχι μονο δε με προσλαμβανει, ως οφειλε, αφου δεν προκυπτουν καθυστερησεις, παρατυπιες ή παραλειψεις απο την πλευρα μου, αλλα επιπλεον με προσλαμβανει ως αναπληρνδια πληρους ωραριου χωρις να με πληρωνει!!! Το ποτε, ισως και το αν, θα πληρωθω εγω και τοσοι αλλοι απληρωτοι εκπαιδευτικοι, θα το αποφασισουν εκεινοι που ξερουν καλα τί σημαινει εξοδα ενος παιδιου με σοβαρες αναπηριες, μιας οικογενειας με τρια παιδια. Και ακομα, η μη προσληψη μου (γιατι δεν υπαρχει ακομη απορριψη, οπως προανεφερα) μεσα στο 2010, ως οφειλε να εχει γινει, συμφωνα και με διαβεβαιωση και δεσμευση της κας Χριστοφιλοπουλου το πρωινο της 12 Αυγουστου 2010 σε τηλεφωνικη επικοινωνια μαζι μου στη ραδιοφωνικη εκπομπη του κου Λυριτζη στον ΣΚΑΪ, δημιουργει και το εξης θεμα: χανω πλεον το δικαιωμα μου να ασφαλιστω στο Δμοσιο, αφου πλεον ολοι οι νεοδιοριστοι εκπαιδευτικοι απο 1/1/2011 θα ασφαλιζονται απο το ΙΚΑ (και οποιος εχει παιδι και οχι μονο με αναπηρια το εχει ζησει στο πετσι του το τί σημαινει ΙΚΑ!).
Και αν για ολα αυτα που σας αναφερω, κατοπιν και τηλεφωνικων συζητησεων με τον κο Κουμουστιβιδη, δεν κριθηκε απαραιτητο απο το συλλογο να παρει θεση και μαλιστα ενεργη στο σχετικο θεμα και να πιεσει προς την αρση της καταφορης αδικιας εις βαρος μου αλλα και ολοκληρης της οικογενειας μου, τοτε δεν εχω καταλαβει ποιος ο ρολος του συλλογου και των μελων του...


Η απάντηση του συλλόγου.

Αγαπητή κυρία Παπαγιανοπούλου καλησπέρα.
Καταρχήν να σε ευχαριστήσω για την επιστολή που μας έστειλες.
Θα ήθελα να μου εξηγήσεις τι εννοείς με το «Προς μεγαλη μου απογοητευση, η ενταξη μου στο συλλογο σας καθε αλλο παρα χρησιμη αποδειχτηκε!»
Να σου πω πως ο σύλλογος μας όπως τον αποκαλείς, βγάζοντας τoν εαυτό σου έξω, όπως γράφουμε και στο Blog μας, «είναι μια προσπάθεια Αδιόριστων Εκπαιδευτικών Γονέων Παιδιών με Αναπηρία που έχει ξεκινήσει από την άνοιξη του 2008 και επιδιώκει να απαντήσει στην αναγκαιότητα συνεύρεσης και συσπείρωσης καταρχάς όλων των Αδιόριστών και κατά επέκταση όλων των Εκπαιδευτικών Γονέων Παιδιών με Αναπηρία, γύρω από κοινά αιτήματα και κοινούς σκοπούς. Υπερασπιζόμαστε την αξιοπρέπεια μας και κατά συνέπεια την αξιοπρέπεια των παιδιών μας. Αντιλαμβανόμαστε ότι σε αυτή τη προσπάθεια δεν είναι ο καθένας μόνος του. Αναπτύσσουμε ένα δίκτυο αλληλεγγύης και αλληλοβοήθειας από τα πιο απλά μέχρι τα πιο σύνθετα. Τις συνέπειες του ατομισμού και του ‘’ο καθένας μόνος του’’ τις βιώνουμε τα τελευταία χρόνια.»
Αν εσύ νόμισες τη στιγμή που γράφτηκες στο σύλλογο μας, πως δίνοντας 25 ευρώ της εγγραφής, ο σύλλογος θα λειτουργεί σαν γραφείο εξυπηρέτησης πελατών του Υπουργείου Παιδείας, τότε καταλαβαίνω απόλυτα την απογοήτευση σου. Να σου πως λοιπόν πως σύλλογος είναι, εσύ, εγώ και όλοι οι υπόλοιποι γονείς που έχουν παιδιά με αναπηρία και είναι εκπαιδευτικοί. Αν εσύ δεν μετέχεις ή μετέχεις μόνον όσο αφορά το ατομικό σου συμφέρον τότε ο σύλλογος δεν υπάρχει. Τότε ο σύλλογος δεν μπορεί να βοηθήσει κανέναν! Κλείνοντας την επιστολή σου αναρωτιέσαι ποιος είναι ο ρόλος του συλλόγου και των μελών του, να σου πω πως την ίδια απορία έχω και εγώ για το ποιος είναι ο ρόλος ενός συλλόγου όταν τα μέλη του ενδιαφέρονται αποκλειστικά για το προσωπικό τους συμφέρον.
Για τα υπόλοιπα που αναφέρεις αρμόδιο να σου απαντήσει είναι το Υπουργείο Παιδείας, απλά να σου αναφέρω πως για να έχεις εσύ το δικαίωμα να μπεις σε ένα πίνακα διορισμού με 14,607 μόρια προϋπηρεσίας, κάποια άλλα μέλη του συλλόγου που εσένα σου δημιούργησε μεγάλη απογοήτευση, προσπάθησαν, έτρεξαν, αγωνίστηκαν, πλήρωσαν από την τσέπη τους, άφησαν τα παιδιά τους στο νοσοκομείο για να παραβρεθούν σε κάποιες συναντήσεις, κ.α. και τελικά δεν δουλεύουν ούτε αναπληρωτές ούτε βρίσκονται στους πίνακες τις μεταβατικής περιόδου για διορισμό και πιθανόν δε θα έχουν ούτε τα 80 ένσημα που χρειάζεται για να θεωρήσουν το βιβλιάριο υγείας του ΙΚΑ και τα παιδιά τους να μην έχουν δικαίωμα για λογοθεραπείες και εργοθεραπείες, αλλά παρόλα αυτά συνεχίζουν να μάχονται να αγωνίζονται να ξοδεύουν, κλπ
Όταν θα λυθούν τα προβλήματα όλων των γονέων που έχουν παιδιά με αναπηρία τότε σίγουρα θα λυθούν και τα δικά σου προβλήματα ( αν και το πρόβλημα του διορισμού σου θα έχει λυθεί πιο σύντομα σε σχέση με εμάς τους υπόλοιπους, αλλά δεν είναι το μόνο πρόβλημα που έχουμε) και αυτό μπορεί να γίνει μόνον αν είμαστε όλοι ενωμένοι και αγωνιστούμε γιατί είμαστε πολύ λίγοι και μας αντιμετωπίζουν σαν αμελητέα ποσότητα και πέρα από αυτό το Υπουργείο με την τακτική του 12μηνου κατάφερε αυτούς τους λίγους, να μας χωρίσει στη μέση.
Πάντα στη διάθεση σου για οτιδήποτε αφορά τον σύλλογό δηλαδή όλους εμάς τους εκπαιδευτικούς γονείς παιδιών με αναπηρία.

Για το σύλλογο
Ο Πρόεδρος
Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου