Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Θεσσαλονίκη, 4/11/2010


Αξιότιμη κ.Υπουργέ,

ονομάζομαι Δημητρίου Σοφία και είμαι αδιόριστη καθηγήτρια γερμανικής γλώσσας. Γνωρίζετε ήδη την περίπτωσή μου απο παλαιτότερη επιστολή που σας είχα αποστείλει ακριβώς μετά τον διορισμό σας , 23/10/2009, και την οποία σας στέλνω εκ νέου προς δική σας διευκόλυνση.
Δυστυχώς απο τότε πέρασε ένας χρόνος χωρίς καμία επικοινωνία απο εσάς και χωρίς καμία βελτίωση στην κατάστασή μου. Με την παρούσα επιστολή απαιτώ πλέον να επιλυθείτε του θέματός μου όσο το δυνατόν γρηγορότερα.
Οι νεότερες εξελίξεις σχετικά με την επαγγελματική μου ιδιότητα έχουν ως εξής: λόγω της “απραξίας” σας υπέστη μία χρονιά ταλαιπωρίας για μένα και την οικογένειά μου . Δηλαδή διένια 3 φορές την εβδομάδα 400 χλμ ,αναγκαζόμενη να λείπω πολλές φορές απο το παιδί μου σε περιόδους νοσηλείας του με αποτέλεσμα να επηρεαστεί το ίδιο ψυχολογικά και παθολογικά, εγώ η ίδια που πολλές φορές διακυνδύνευα τη ζωή μου με το φόβο μήπως αποκοιμηθώ στο τιμόνι (λόγω της σωματικής ,ψυχικής και ψυχολογικής κατάστασης που βίωνα), αλλά και η υπόλοιπη οικογένεια μου. Παρ’όλες τις δυσοίωνες συνθήκες έφερα σε πέρας την περσινή εκπαιδευτική χρονιά με την ελπίδα για ένα καλύτερο διορισμό την επόμενη χρονιά.
Δυστυχώς οι ελπίδες μου διαψεύστηκαν! Πριν μερικές μέρες με καλέσατε ως αναπληρώτρια μειωμένου ωραρίου στην Πρωτοβάθμια Χανίων.
Φυσικά δεν είχα επιλογή απο το να αρνηθώ μια θέση στα Χανιά όταν καλά καλά δεν υπάρχει κατάλληλη νοσοκομειακή μονάδα στην Κρήτη για περιπτώσεις όπως του παιδιού μου . Ακόμη δεν θα μπω στην διαδικασία να αναπτύξω τον οικονομικό παραγοντά, που όχι μόνο δεν επαρκεί για την μετακόμισή μου και συντήρησής μου εκεί αλλά δεν πληρεί ούτε τις προυποθέσεις ακόμη κι όταν διαμένω στην μόνιμη κατοικία μου ( δεν αναφερόμαι καθόλου στα υπέρογκα έξοδα της φαρμακευτικής αγωγής που ακολουθεί πιστά το παιδί μου ).
Ως εκ τούτου αναγκάστηκα να αρνηθώ την θέση. Τυχαία ενημερώθηκα απο την Πανελλήνια Ένωση καθηγητών γερμανικής ότι αυτή η απόφασή μου έχει κυρρώσεις. Έκανα μία προσπάθεια να βρεθεί μία λύση αλλά η αντιμετώπιση των υπαλλήλων στα αρμόδια γραφεία ήταν απογοητευτική και προσβλητική μου και να ισχυριστεί ότι το χρησιμοποιώ ως δικαιολογία για να πετύχω πιο ευνοική μεταχείριση. Κάτι που φυσικά με εξόργισε αν και το αυτονόητο θα ήταν περιπτώσεις σαν τις δικές μου όντως να αντιμετωπίζονται προνομιακά και να έχουν την πολιτεία συμπαραστάτη και όχι αντίπαλο τους όπως συμβαίνει με εμένα. Ακόμη και αν δεν προβλέπονται απο το νόμο περιπτώσεις σαν τις δικές μου , αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και ότι εσείς ως άτομο σε θέση ισχύος δεν πρέπει να γυρίσετε την πλάτη σας αλλά αντίθετα να προβείτε σε λύση του προβλήματός μου.
Οι εξελίξεις στο θέμα της υγείας του γιου μου παραμένουν δυστυχώς αμετάβλητες, παραμένει σε μια παθολογική κατάσταση αδιάγνωστη ,κατά την οποία όλοι οι γιατροί αδυνατούν να καταλήξουν στην αιτία που προκαλεί τα συμπτώματα της σπάνιας νόσου του. Οι τακτικές νοσηλείες συνεχίζονται , τα έξοδα μας παραμένουν δυσβάσταχτα τόσο για τις θεραπείες όσο και για τις ιατρικές επισκέψεις , τις νοσηλείες , τις εξετάσεις και τα φάρμακα.
Είναι καιρός νομίζω να ‘ρθείτε προ των ευθυνών σας και να μεριμνήσετε για τους ανθρώπους που έχουν πραγματικό πρόβλημα. Μετά την απογοήτευσή μου απο το πως χειριστήκατε το θέμα μου πλέον απαιτώ όχι μόνο να μην διαγραφώ απο τους πίνακες αναπληρωτών αλλά και τον διορισμό μου ως ΑΜΩ ή ΑΚΩ μόνο σε σχολεία της Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Διεύθυνσης του νομού Θεσσαλονίκης.
Ελπίζω αυτή τη φορά να φανείτε αντάξια των ευθυνών σας και άξια της θέσης , που σας αναθέσαν .

Περιμένω την άμεση απάντησή σας .


Κοινοποίηση σε : deutsch.gr
alfavita.gr
Pde.gr
edra.gr
Πανελλήνιο σύλλογο γονέων και κηδεμόνων αδιόριστων εκπαιδευτικών με παιδιά με αναπηρία


Με εκτίμηση

ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΣΟΦΙΑ
ΤΗΛ.ΕΠΙΚ:6945852499 ,2310774328

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου