Σάββατο 9 Απριλίου 2011

Επίδομα Καυσίμων για άτομα με κινητική αναπηρία





Πριν μερικές ημέρες μου απεστάλησαν ταχυδρομικώς αυτά τα 3 έγγραφα.
Σε επικοινωνία μου με το αρμόδιο γραφείο του Δήμου, με ενημέρωσαν πως τα έγγραφα αυτά αφορούν το επίδομα καυσίμων για άτομα με κινητική αναπηρία, το οποίο παίρνει και η κόρη μου.
Διαβάζοντας τα, διαπίστωσα πως και στο πρώτο έγγραφο άλλα και στις δύο υπεύθυνες δηλώσεις, γράφει στο τέλος, πως θα πρέπει κάθε χρόνο να προσκομίζουμε στο αρμόδιο γραφείο τις 2 υπεύθυνες δηλώσεις καθώς και όλα τα στοιχεία που μας ζητούν με το πρώτο έγγραφο. Ξανά επικοινώνησα με το αρμόδιο γραφείο και τους ρώτησα ποιος ο λόγος να πρέπει κάθε χρόνο να προσκομίζουμε τις υπεύθυνες δηλώσεις και τα υπόλοιπα στοιχεία που μας ζητούν και με ενημέρωσαν πως αυτή την εντολή έχουν.
Προώθησα τα 3 έγραφα στην ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ και στην ΕΣΑΜΕΑ και σε τηλεφωνική μου επικοινωνία με την ΠΟΣΓΚΑΜΕΑ με ενημέρωσαν πως αυτό είναι απόφαση του ΔΝΤ για να γίνεται καλύτερος έλεγχος.
Δηλαδή ενώ δηλώνουμε υπεύθυνα ‘’ Αναλαμβάνω την υποχρέωση να γνωστοποιήσω αμέσως στην υπηρεσία σας οποιαδήποτε μεταβολή που αφορά το πρόσωπο μου, αλλαγή της ασφαλιστικής κατάστασης , κλπ, κλπ, κλπ ’’ θα πρέπει αυτό να το δηλώνουμε κάθε χρόνο.
Και θα πρέπει όλα αυτά να έχουν το γνήσιο της υπογραφής θεωρημένο από αρμόδια αρχή.
Δε μας έφταναν όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε μας προσθέτουν ένα ακόμη.
Επειδή όλα αυτά νομίζω πως δεν είναι απόφαση κανενός ΔΝΤ, αλλά κάποιου Ελληνικού μυαλού,θα ήθελα να επικοινωνήσετε και να πείτε τι συμβαίνει στις δικές σας περιοχές.

Κουμουστιβίδης Κωνσταντίνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου